کد خبر 96981
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
شیرین کاری فولکس واگن +تصویر

پرشین خودرو: فولکس واگن آماروک، با یک موتور توربودیزل V6 و ساختاری عضلانی‌تر کارهای بزرگتری انجام می‌دهد و می‌تواند یک تراموای سنگین و غول‌پیکر را بکشد و به رقیبانی مانند هایلوکس ثابت کند که در انجام شیرین‌کاری‌های جالب چیزی کم ندارد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از "موتور1"، دفتر فولکس واگن مجارستان مقدمات این شیرین‌کاری را فراهم آورد. در این فرآیند، آماروک به بکسل یک تراموای سبک مسافری پرداخت و به خوبی از پس این ماموریت برآمد تا توانمندی‌های خود را به رقبایش نشان دهد.
 

فولکس واگن


پیک‌آپ فولکس‌واگن با یک موتور 3 لیتری V6 توربودیزل و گشتاوری حدود 578 نیوتن‌متر 258 اسب بخار قدرت دارد. این قدرت می‌تواند تا 14 اسب‌بخار دیگر افزایش یابد و و قدرتی حدود 268 اسب بخار را تولید کند. این نیرو از طریق یک سامانه انتقال قدرت خودکار به چهار چرخ خودرو منتقل می گردد.

این میزان نیرو برای کشیدن یک تراموای سبک کافی است. این قطار حدود 48 تن وزن دارد و طول آن به بیش از 32 متر می‌رسد. این تراموا بسیار کوچک‌تر از مدلی 100 تنی است که پیشتر لندروور با مدل دیسکاوری خود و با یک موتور کوچکتر از آماروک با خود کشیده است.

این نسخه ار آماروک روی چرخ‌های 20 اینچی و چرم ناپا ارائه می‌گردد و گزینه‌های بیشتر با توجه به تریم انتخابی در آن ارائه خواهد شد.

کد خبر 96981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha