ایرانی ها در جمع 100 نماینده برتر «رنو» برای سال 2017

پرشین خودرو: شعب و عاملیت های نگین خودرو، جز 100 نماینده برتر رنو در سال 2017 میلادی شدند.

به گزارش پرشین خودرو، " DOTY : Dealer Of The Year " نام جشنی بزرگ و باشکوه است که هر ساله توسط کمپانی رنو در پاریس برگزار می شود و طی آن 100 نماینده برتر رنو در سراسر دنیا انتخاب شده و با تشریفات مخصوصی از آنها تقدیر می‌شود.

 

نمایندگان رنو


معیارهای انتخاب و قرارگیری در لیست 100 نفری نمایندگان برتر مشتمل بر: دارا بودن استانداردهای سه گانه فروش، خدمات پس از فروش و قطعات تحت عنوان 3S، افزایش حجم فروش به میزان معین در قیاس با سال گذشته در کشور، افزایش کیفیت ارائه خدمات با اجرای استانداردهای Care 2.0 وکسب نمره حد نصاب در ارزیابی های دوره ای رنو جهانی توسط بازرسان ویژه است.

 

نمایندگان رنو


ایران برای اولین بار با 3 نماینده برتر نگین خودرو در این مراسم حضور یافت. آقایان تیموری از اصفهان، جلالی از گرگان و نیکوان از شعبه شیراز بعنوان نمایندگان برتر ایران به این مراسم راه یافتند.

 

نمایندگان رنو


جشن DOTY 2017 ماه گذشته در 2 روز برگزار شد؛ برنامه روز اول بازدید مدعوین و اعضای خانواده شان از سالن اپرای مشهور پاریس و در روز دوم، پس از گردش در شهر و قایق سواری در رودخانه سِن، مراسم شام و اهدای جوایز در کاخ ورسای بعنوان سورپرایز ویژه برندگان این دوره از DOTY برگزار شد. این مراسم با میزبانی معاون اولCEO رنو - تیری کاسکاس - و حضور افتخاری قهرمان پیشکسوت 4 دوره از مسابقات فرمول 1 رنو - آلن پراست – و اهدای جوایز به نمایندگان رنو از سراسر 5 قاره پایان یافت.

 

نمایندگان رنو

کد خبر 96992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha