کد خبر 97006
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵
ساخت گجت چندکاره برای دوچرخه

پرشین خودرو: گجتی برای دوچرخه ساخته شده که جی پی اس، چراغ روبرو و دوربین فیلمبرداری اچ دی دارد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از نیواطلس، همزمان با پیشرفت های فناوری، گجت های الکترونیکی بیشتری برای دوچرخه ساخته می شوند.

درهمین راستا شرکت Refactor Fitness دستگاه RF-۱ را طراحی کرده که یک رایانه جی پی اس دوچرخه، دو چراغ روبرو و یک دوربین HD دارد.

این دستگاه مجهز به سیستم عامل اندروید ۷.۱ است و با iOS نیز همخوانی دارد. رایانه RF-۱ نیز شامل یک پردازشگر ۴ هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی با RAM ۲ گیگابایتی، نمایشگر ال سی دی لمسی ۳ اینچی است و می توان آن را با وای فای و بلوتوثLE به حسگرهای مختلف نیز مرتبط کرد.

کجت



این دستگاه تمام قابلیت های یک رایانه جی پی اس را دارد و علاوه بر آن با ترکیب داده های سرعت سنج، ارتفاع سنج و بارومتر، اطلاعاتی دقیق از عملکرد کاربر فراهم می کند.

دو چراغ ال ای دی این دستگاه قدرتمند هستند و دوربین نیز ویدئویی با حداکثر وضوح ۱۰۸۰ پیکسل در fps ۳۰ ارائه می کند. دوربین قابلیت ثبت۶تا۸ ساعت ویدئو را در حافظه ذخیره ۳۲ گیگابایتی دارد.

کل این دستگاه تا عمق یک متری آب و به مدت یک ساعت ونیم ضد آب خواهد بود. علاوه برتمام این موارد دستگاه مجهز به یک باتری ۳ هزار میلی آمپری است که عمر شارژ آن ۱۲ ساعت است.

کد خبر 97006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha