اولین سری خودروهای جیلی GC6 تحویل مشتریان شد +جزییات

پرشین خودرو: شرکت خودروسازان بم شریک تجاری جیلی در ایران، نخستین سری از خودروهای جیلی GC6 تولید‌ شده را به مشتریان خود تحویل داد.

به گزارش پرشین خودرو، خودرو جیلی GC6 در واپسین روزهای سال 96 برای اولین‌بار به‌ صورت رسمی به بازار، معرفی و در همان ساعات ابتدایی پیش‌ فروش، با استقبال خوب خریداران مواجه شد.

موعد تحویل این خودروها در زمان ثبت‌نام اردیبهشت‌ماه سال 97 اعلام شده بود که با توجه به شرایط موجود و نوسانات بازار، خودروسازان بم با کمترین تاخیر به تعهد خود عمل کرد و روز گذشته با تحویل 30 دستگاه از این خودرو به مشتریان، روند تحویل آن را آغاز کرد. تا پایان خردادماه بیش از 300 دستگاه از این خودرو به مشتریان تحویل داده خواهد شد.
 

جیلی GC6

 

در حال حاضر پیش‌ فروش ویژه خردادماه این خودرو، با قیمت قطعی 67 میلیون و 900 هزار‌ تومان توسط خودروسازان بم در حال اجراست که با توجه به انتخاب نوع خرید از سوی مشتریان، موعد تحویل خودرو از مرداد تا مهر‌ماه تعیین شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی شرکت خودروسازان بم به نشانی www.bamco.ir مراجعه کنند.

این خودرو که نسخه فیس‌لیفت جیلی GC6 به‌ شمار می‌رود، به‌دلیل امکانات رفاهی بیشتر و ظاهر مدرن و به‌ روز، با لوگوی امگرند به بازار چین عرضه خواهد شد. جیلی GC6 پرفروش‌ترین سدان سگمنت B بازار چین شناخته می‌شود و در بحث رضایت مشتریان چینی و بازارهای هدف، توانسته است امتیازات بالایی را به‌دست آورد.

نسخه فیس‌لیفت این سدان چینی نیز با همان موتور و گیربکس قبلی به بازار عرضه خواهد شد که تنها دستخوش تغییرات نرم‌افزاری شده است. جیلی GC6 امگرند دارای یک پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی با حجم 1.5 لیتر است که توانایی تولید 105 اسب‌ بخار نیرو در 6200 دور‌بر‌دقیقه و حداکثر گشتاور 145 نیوتون‌متر در 4200 دور‌بردقیقه را دارد.

نیروی تولید‌ شده توسط موتور نیز به کمک جعبه‌دنده اتوماتیک چهار ‌سرعته ساخت JATCO ژاپن، به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. از ویژگی‌های اصلی این خودرو می‌توان به بازنگری طراحی ظاهری و داخلی اشاره کرد.

 

جیلی GC6


علاوه‌ بر این تریم دو رنگ داخلی این خودرو از مشخصه‌های بارز GC6 اکسلنت بوده که ظاهری زیبا و چشم‌نواز را برای آن به ارمغان آورده است. همچنین فضای کافی کابین برای سرنشینان جلو و عقب و گنجایش 468 لیتری صندوق عقب، سبب شده است این خودرو به گزینه ایده‌آل خانواده‌ها تبدیل شود.

از امکانات رفاهی این خودرو نیز می‌توان به دی‌لایت‌های جدید، سانروف، سنسور دنده عقب، دو ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه مطبوع برقی، سیستم صوتی و تصویری چندرسانه‌ای MP5 با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی و سیستم ارتباطی موبایل اشاره کرد.

کد خبر 97043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha