کد خبر 97065
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
پیش فروش جک جی 4 با موعد تحویل جدید

پرشین خودرو: ظرفیت پیش فروش جک جی 4 با تحویل در شهریورماه که از صبح امروز در نمایندگی های کرمان موتور آغاز شده بود، تکمیل شد و هم اکنون با موعد تحویل در مهر ماه در نمایندگی های مجاز کرمان موتور قابل خریداری است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فروش جک جی 4 از صبح امروز در نمایندگی های مجاز کرمان موتور با موعد تحویل در شهریورماه سال جاری آغاز شده بود.در این طرح فروش، سدان جدید کرمان موتور باقیمت 66 میلیون و 900 هزار تومان و تخفیف 1 میلیون تومانی به خریداران عرضه شده است.

در حال حاضر با توجه به تکمیل ظرفیت فروش جک جی 4 با موعد تحویل شهریور ماه، کرمان موتور از آغاز عرضه این خودرو با زمان تحویل در مهرماه سال جاری در نمایندگی مجاز این شرکت خبر داده است.

جک J4 به موتور 1.5 لیتری با توان خروجی ۱03 اسب بخار و گشتاور ۱۴6 نیوتون‌متر مجهز است.

 

جی 4
 

از جمله رقبای جک J4 در بازار ایران می توان خودروهایی همچون فاو بسترن B30، بی‌وای‌دی F3، برلیانس H330 و ام‌جی 360 اشاره کرد.

برخی از امکانات رفاهی که در این خودرو قرار دارد، شامل ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها، سیستم ضد سرقت، سنسور پارک عقب، گرم کن آینه، کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان، تهویه مطبوع، صندلی چرم، کروز کنترل و عایق صوتی درب موتور می شود.

کد خبر 97065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha