مخالفت وزارت نفت با دو نرخی شدن بنزین

پرشین خودرو: نماینده مردم رشت : وزارت نفت نیز به دلیل فساد مخالف دو نرخی شدن بنزین است، استفاده از کارت سوخت شخصی مدیریت شرایط آتی است تا مشکلی در صورت ایجاد تحریم های جدید برای کشور رخ ندهد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازخانه ملت، محمد حسینی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر لزوم استفاده از کارت های سوخت شخصی در جایگاه های سوخت، گفت: کارت سوخت براساس مصوبه مجلس و تاکید در برنامه ششم توسعه به قوت خود حفظ شده است، اما این موضوع که استفاده از کارت سوخت شخصی یا جایگاه به دلیل تک نرخی بودن سوخت تاکنون تفاوتی نداشت.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، افزود: در حال حاضر میزان حجم مصرف سوخت در کشور افزایش یافته و مباحث کنترل سوخت مطرح است و و از آن سو بحث نیاز به واردات بنزین هستیم که این میزان مصرف و واردات در شرلیط کنونی باید مدیریت شود.

استفاده از کارت سوخت شخصی مدیریت شرایط آتی است تا مشکلی در صورت ایجاد تحریم های جدید برای کشور رخ ندهد.
حجم مصرف بنزین نسبت به تولید در پالایشگاه ها بسیار بالا است

وی با بیان اینکه دولت با اختیاراتی که داشته به این نتیجه رسیده که باید مدیریت بهتری در بحث مصرف و واردات سوخت داشته باشد، ادامه داد: امروز حجم مصرف بنزین نسبت به تولید در پالایشگاه ها بسیار بالا است، لذا امروز با توجه به خروج آمریکا از برجام، تحریم هایی که صورت گرفته و خروج شرکت های بزرگ نفتی از کشور این تدبیر از سوی دولت شکل گرفته است که به مشل برخورد نکنیم.

مصرف بنزین

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: هنوز هیچ موضوعی درباره سهمیه بندی بنزین اعلام نشده است، لذا اگر این اتفاق رخ دهد باید نرخ مجدد اعلام شده تا بنزین دو نرخی شود.

وزارت نفت نیز به دلیل ایجاد فساد مخالف دو نرخی شدن بنزین است

وی با بیان اینکه وزارت نفت نیز به دلیل فساد مخالف دو نرخی شدن بنزین است، افزود: استفاده از کارت سوخت شخصی مدیریت شرایط آتی است تا مشکلی در صورت ایجاد تحریم های جدید برای کشور رخ ندهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید منتظر ماند و مشاهده کرد که تصمیم دولت برای استفاده مجدد از کارت سوخت چیست.

کد خبر 97075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha