هر یک ساعت یک فوتی در جاده ها داریم

پرشین خودرو: نماینده مردم جهرم گفت: طبق آمارهای اعلام شده در هر یک ساعت شاهد فوت یک نفر در جاده های کشور هستیم، باید بدانیم که سوانح جاده ای هزینه های سنگین روحی و جسمی بر جامعه تحمیل می کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازخانه ملت، محمدرضا رضایی  با انتقاد از آمار بالای تلفات جاده ای در کشور، گفت: متاسفانه تولید خودرو با کیفیت نازل، وجود جاده های غیر استاندارد و همچنین سهل گیری در اعطای گواهینامه های رانندگی از عوامل تشدید تلفات جاده ای است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ایران رکورد دار تلفات جاده ای است، افزود: مرگ سالانه 16 هزار نفر در اثر تصادفات جاده ای فاجعه بار است.

هر یک ساعت یک فوتی در جاده ها داریم

وی با تاکید بر اینکه طبق آمارهای اعلام شده در هر یک ساعت شاهد فوت یک نفر در جاده های کشور هستیم، تصریح کرد: باید بدانیم که سوانح جاده ای هزینه های سنگین روحی و جسمی بر جامعه تحمیل می کند.

رضایی با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن تعطیلات تابستانه باید تدابیر لازم برای کاهش تصادفات جاده ای اتخاذ شود، گفت: تعامل بیش از پیش دولت و مجلس برای پایان دادن به تولید خودروی بی کیفیت لازم است زیرا بیشترین نوع تصادفات جاده ای با یک نوع خودروی خاص که از نازل ترین شرایط کیفی برخودار است صورت می گیرد.

برنامه ریزی برای کاهش تلفات جاده ای در تعطیلات تابستانه

تصادفات


این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به برگزاری نشست های مستمر در کمیسیون عمران مجلس در راستای کاهش سوانح جاده ای، افزود: در جلساتی که با پلیس راهور داشته ایم خواهان افزایش نظارت بر جاده ها در ایام تعطیلات پیش رو بودیم تا به این ترتیب از حجم تصادفات تا حدودی کاسته شود.


وی با بیان اینکه باید در رابطه با ارایه گواهینامه های رانندگی سخت گیری بیشتری صورت بگیرد، تصریح کرد: هر عاملی که به کاهش تصادفات جاده ای منجر شود باید مرکز توجه مسئولان باشد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: پیش بینی های لازم برای سفر ایمن مردم در ایام تعطیلات تابستانه صورت گرفته و امید است در این بازه زمانی حجم سوانح جاده ای کاهش یابد./
 

کد خبر 97110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha