جزئیات قطعی برق ایستگاه راه آهن

پرشین خودرو: مدیر روابط عمومی راه آهن گفت: خبر‌های منتشره مبنی بر قطعی برق ایستگاه راه آهن صحت ندارد و ممکن است یکی از بخش‌های خصوصی مستقر در نزدیکی ایستگاه دچار قطعی شده باشد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازمیزان، روز گذشته خبر‌ی مبنی بر قطعی برق ایستگاه راه آهن در خبرگزاری‌ها منتشر شد علت این رخ داد بدهی راه آهن به وزارت نیرو عنوان شده بود.

در این میان معاون مسافری راه آهن تهران  پس از انتشار این خبر، ضمن حضور در ایستگاه مذکوراعلام کردهیچ موردی که نشان دهنده  قطعی برق دراین محل باشد مشاهده نکرده وتاکید می کنم ایستگاه راه آهن تهران  طبق روال معمول و بدون تاخیر فعالیت خود را ادامه می دهد.
وی  ضمن بیان این مطلب که  سایت راه آهن مجموعه بزرگ همراه با بهره بردارن بخش خصوصی است می افزاید: احتمال وقوع قطعی برق در بخش های خصوصی فعال در سایت راه آهن تهران به دلیل بدهی وجود دارد ؛ اما این  مهم تاثیری در برنامه کاری ایستگاه و حرکت قطار‌ها ندارد.

قطعی برق

 


وی تاکید کرد ایستگاه راه آهن بدهی به شرکت توزیع نیرو ندارد این در حالیست که مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق تهران بزرگ اعلام کرده بود برق یکی از چندین اشتراک شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به دلیل بدهی با هماهنگی این شرکت به مدت دو ساعت قطع شد.

در همین خصوص صادق سکری مدیر روابط عمومی راه آهن در گفت و گو با خبرگزاری میزان در خصوص قطعی اخیر برق در ایستگاه راه آهن گفت: خبر‌های منتشره مبنی بر قطعی برق ایستگاه راه آهن صحت ندارد و ممکن است یکی از بخش‌های خصوصی مستقر در نزدیکی ایستگاه دچار قطعی شده باشد.

وی افزود: درحال هیچ مشکلی در برق رسانی به نقاط مختلف ایستگاه وجود ندارد و حرکت به طور عادی در جریان است.

کد خبر 97125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha