کد خبر 97136
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
راه اندازی اپلیکیشن خرید و فروش خودرو

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرتهران از راه اندازی اپلیکیشن خرید و فروش خودروی دست دوم در پایتخت خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، فرهاد افشار با اشاره به اینکه خرید و فروش خودروهای دست دوم چالش هایی به همراه دارد، گفت: تعیین اصالت خودرو، قیمت کارشناسی و تبعاتی که نقل و انتقالات رسمی دارد، از جمله این چالش ها است که البته شرکت ساماندهی شهرداری تهران در ۵ نقطه سطح شهر با ایجاد فضای خرید و فروش خودرو، تا حدودی این چالش ها را حل کرده است که به دنبال گسترش این بستر نیز هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌های آتی این شرکت در حوزه ساماندهی خرید و فروش خودروی دست دوم عنوان کرد: ۵ مرکز خرید و فروش خودرو تنها در روزهای تعطیل فعالیت می کنند که به دنبال دائمی شدن فعالیت این مراکز در تمام ایام سال هستیم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرتهران با اشاره به عزم این شرکت برای قرار گرفتن خرید و فروش رسمی خودرو در بستر تجارت الکترونیک، عنوان کرد: به دنبال راه‌اندازی اپلیکیشن خرید و فروش خودروی دست دوم هستیم که به شهروندان این امکان را می‌دهد از منازل خود وضعیت خودروهای عرضه شده را رصد کرده و خودروی مورد نیاز خود را به راحتی خریداری کنند.

خرید وفروش

 

وی با اشاره به تفاوت این اپلیکیشن با سایت های معرفی خودرو توضیح داد: شهرداری تهران به واسطه جایگاه خود، این پتانسیل را دارد تا با تعاملاتی با ادارات آگاهی و همچنین راهنمایی و رانندگی خدمات کامل تری را به فروشندگان و خریداران خودرو ارائه کند.

افشار در توضیح چگونگی مراحل فعالیت اپلیکیشن خرید و فروش خودروی دست دوم تصریح کرد: به محض ورود فروشنده به داخل مراکز، از خودرو تصویربرداری شده و اطلاعات آن با شماره رسمی ثبت و مامور آگاهی سندیت را بررسی می‌کند، پس از این مراحل خودرو از لحاظ فنی در قسمت بدنه کارشناسی شده و قیمت‌گذاری می‌شود و در نهایت اطلاعات ثبتی در پروفایل برای خریداران به نمایش گذاشته می شود.

وی افزود: بر این اساس خریدار می تواند از منزل خود با استفاده از این اپلیکیشن تمام ویژگی‌های خودروی مورد نظر خود را بررسی و در صورت انتخاب به محل خرید و فروش خودرو مراجعه و پس از خرید در همان محل سند رسمی را دریافت کند.

به گفته مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، یک خط وی آی پی نیز برای تعویض پلاک در مراکز خرید و فروش خودرو مهیا شده است.

بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، افشار با اشاره به اینکه اپلیکیشن خرید و فروش خودرو دست دوم شهریورماه آماده بهره برداری می‌شود، عنوان کرد: این اپلیکیشن در مرحله اول در مرکز خرید و فروش خودرو سعیدی بارگذاری خواهد شد.

کد خبر 97136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha