طرح ترافیکی تابستانه از فردا آغاز می‌شود

پرشین خودرو: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت با اعلام این مطلب که طرح ترافیکی تابستانه از فردا آغاز می‌شود، گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو پیش‌‌بینی می‌شود که امروز و فردا بزرگراه‌های نواب، امام علی (ع)، بسیج و همت با بار ترافیکی مواجه باشند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازفارس، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت ، درباره وضعیت ترافیکی روز جاری، 23 خرداد گفت: در محورهای بزرگراهی مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب و در ادامه بزرگراه چمران، مسیر غرب به شرق آزادراه تهران-کرج و در ادامه بزرگراه شیخ فضل‌الله، بزرگراه لشگری و در ادامه خیابان آزادی و همچنین مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) دارای حجم سنگین ترافیک است.

رازقی همچنین خبر داد: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته حادثه ترافیکی سنگینی در شهر تهران نداشته‌ایم.

طرح ترافیک


وی همچنین اظهار داشت: به‌علت تعطیلات پیش رو برای امروز و فردا بار خروجی از شهر تهران پیش‌بینی می‌شود و بزرگراه‌های نواب و امام علی(ع) در مسیر شمال به جنوب و بزرگراه‌های بسیج و همت در مسیر شرق به غرب از اواسط روز با بار ترافیکی سنگین مواجه خواهند بود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین اعلام کرد: با توجه به این سفرها، طرح تابستانه پلیس راهنمایی و رانندگی از 24 خرداد شروع می‌شود و محورهای خروجی به‌صورت ویژه تحت پوشش قرار می‌گیرند. به شهروندان محترم توصیه می‌شود زمان مناسبی را برای سفرهای خود انتخاب کنند و با عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 97224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha