قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان مشخص شد + جزئیات

پرشین خودرو: شب گذشته سالن ورزشی آیدین نیکخواه بهرامی، میزبان 4 تیم فینالیست رقابت های فوتسال جام رمضان مدیران خودرو بود که در این مسابقات برندگان اول تا سوم نخستین رقابت فوتبالی کانون هواداران خودرویی در ایران مشخص شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فینالیست های این دروه که پس از برگزاری رقابت های 4 روزه میان 160 نفر در قالب 16 تیم حاضر در جام فوتسال رمضان مدیران خودرو به دور نهایی راه یافته بودند، در 4 تیم به دیدار رده بندی رسیدند.

شرکت کنندگان در این رقابت که نخستین مسابقه فوتسال میان اعضای کلوپ هواداران یک شرکت خودرویی در ایران محسوب می شود همگی از اعضای کلوب هواداران و مالک خودروهای ام وی ام و چری بودند.

در پایان دیدارهای رده بندی به ترتیب 3 تیم ایکس33 A، تیگو5 سواران و ایکس33 B و مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

جوایزی که به تیم های برنده در این رقابت ها اهدا شد، شامل لباس اصلی تیم ملی فوتبال ایران، توپ و هدست بلوتوث سامسونگ بود.به هر 3 تیم برنده یک جام ورزشی به رسم یادبود از سوی مدیران شرکت چری اهدا شد.

در پایان این مراسم و زمان اهدای جوایز تیم های برنده، شو معاونت کل فروش شرکت مدیران خودرو ضمن تبریک به تیم های برنده، دلیل برگزاری این رقابت ها را همزمانی با جام جهانی فوتبال و مسابقات تیم ملی فوتبال ایران دانست و ابراز امیدواری کرد تا تیم ایران نتایج در خوری در این رقابت ها کسب کند.

برای عضویت در کلوپ هواداران مدیران خودرو می توانید به وبسایت این شرکت مراجعه نمایید.

در این لینک می توانید گزارش تصویری کاملی از این رویداد ورزشی خودرویی را مشاهده نمایید.

کد خبر 97247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha