لگوی مکلارن 720S در ابعاد واقعی ساخته شد + تصویر

پرشین خودرو: بعد از بررسی ساختنی منحصربه فرد لگو بوگاتی شیرون در روزهای گذشته، حالا نوبت به ساخت مکلارن 720S لگو در ابعاد واقعی رسیده است.

به گزارش پرشین خودرو، درست فهمیدید، شرکت لگو برای انجام چنین کاری با شرکت خودروسازی مکلارن همکاری کامل داشته است تا پروژه خود را با جزییات دقیق و کامل توسعه دهد، برخلاف خودروی بوگاتی شیرون که لگوی آن در مقیاس 1 به 8 ساخته شده بود و باز هم دارای ویژگی‌های منحصربه فرد بوده و حتی پیستون‌های قرار گرفته در پیشرانه 16 سیلندر آن قابلیت حرکت داشت که جزییات بیشتر آن را در پرشین خودرو مورد بررسی قرار دادیم، اما حالا نوبت به خودروی سوپراسپرت مکلارن 720S رسیده است که در ابعاد واقعی و با استفاده از لگو ساخته شده است.

 



همانطور که در روزهای گذشته گفتیم، لگوی کوچک بوگاتی شیرون دارای 3599 قطعه مختلف است که برای ساخت آن نیاز به چند روز وقت آزاد خواهید داشت، اما خودروی مکلارن 720S برای اینکه در ابعاد واقعی ساخته شود، بیش از 280 هزار قطعه لگو داشته و با همکاری یک تیم 6 نفره بعد از 2000 ساعت کار ساخته شده است که می‌توانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشید. هرچند ناگفته نماند که به خاطر استفاده از قاب فولادی و سپس قرار دادن قطعات لگو بر روی آن، وزن این لگو به چیزی حدود 1451 کیلوگرم رسیده است، این درحالیست که نسخه استاندارد مکلارن 720S به خاطر استفاده گسترده از مواد فیبرکربنی دارای وزن 1282 کیلوگرم است.

گفتنی است که پیش از این ساختنی لگو مکلارن 720S در جشنواره سرعت گوودوود 2017 به نمایش گذاشته شد، اما حالا این لگو به موزه اتومبیل "پیترسِن" که در شهر لس آنجلس واقع شده است، آمده تا بار دیگر طرفداران ساختنی‌های لگو را هیجان زده کند، هرچند به نتیجه رساندن این پروژه می‌تواند هرکسی را غیر از طرفداران ساختنی‌های لگو نیز به وجد آورد.
 

کد خبر 97264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha