مدیران خودرو با نمایندگان متخلف بدون اغماض برخورد می کند

پرشین خودرو: مدیر بازاریابی برند چری شرکت مدیران خودرو گفت: نمایندگی های برندهای خودرویی خارجی و داخلی باید تمام استانداردهای شرکت مادر از جمله قیمت گذاری محصول را رعایت کنند و این یک قانون جهانی است.

بابک صدرایی ، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این مطلب گفت: مدیران خودرو شرکتی است که نظارت و بازرسی بسیار دقیق و سخت گیرانه بر عملکرد همکاران خود به ویژه در شبکه نمایندگی ها دارد. از این رو تخلف در این سیستم از دید مدیریت دور نمی ماند و عکس العمل شدیدی نیز در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در هر کجای ایران اگر نماینده مدیران خودرو حتی یک ریال اضافه تر از نرخ مصوب هزینه ای از خریداران دریافت کند، با جریمه های بسیار سنگین مالی رو به رو خواهد شد، البته تا امروز هیچ گزارشی در مورد تخلف نمایندگان در مورد دریافت اضافی از مشتریان به ما نشده است و این نشان می دهد نظارت های شرکت جواب مثبت داده است.

 

چری، مدیران خودرو


صدرایی تاکید کرد: در هیچ کجای دنیا نماینده یک برند تجاری به خصوص خودروسازی، که تحت نام، تابلو و برند شرکتی معتبر کار می کنند اجازه فروش محصول گران تر از سقف اعلام شده و قیمت مصوب را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: نماینده، حیثیت یک شرکت است و حق ندارد با گران فروشی اعتبار یک مجموعه را خدشه دار کند بنابراین؛ شرکت های معتبر بسیار برخورد سختی با تخلفات مالی نمایندگان خواهند داشت.

کد خبر 97296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha