فقط از نمایندگی های مجاز و سایت رسمی سایپا خرید كنید

پرشین خودرو: گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه ای از مشتریان خواست محصولات این گروه خودروسازی را فقط از نمایندگی های مجاز و سایت رسمی سایپا خرید نمایند

به گزارش پرشین خودرو، در اطلاعیه گروه سایپا آمده است، متقاضیان خرید محصولات گروه خودروسازی سایپا، خودرو خود را فقط از طریق نمایندگی های مجاز سایپا در سراسر كشور یا مراجعه به سایت رسمی این گروه به نشانی www.saipacorp.com خرید کنند.

در این اطلاعیه همچنین تاكید شده است كه مشتریان وجه خود را فقط به حساب سایپا واریز و از پرداخت هرگونه وجهی به غیر از حساب سایپا (حساب نمایندگی ، دفاتر فروش یا سایر اشخاص حقیقی و حقوقی) خودداری کنند.

مشتریان گرامی می توانند در صورت بروز هرگونه مشكل با شماره 096550 مركز امور مشتریان گروه سایپا تماس حاصل و راهنمایی لازم را دریافت نمایند.

روابط عمومی سایپا در اطلاعیه ای دیگر از مشتریان خواست از خرید لوازم یدکی غیر استاندارد خودداری نمایید.در اطلاعیه سایپا می خوانید:

قطعات یدكی مورد تایید و استاندارد در بسته بندی های سایپا با هولوگرام از طریق سایپایدك و فقط در شبكه فروش و عاملین مجاز تعمیراتی انجام می شود و برندهای دیگر مورد تایید نبوده و در صورت استفاده در دوره گارانتی موجب خروج خودرو از گارانتی خواهد شد.

در این اطلاعیه تاكید شده است، استفاده از قطعات متفرقه و غیر استاندارد موجب بروز آسیب به خودرو خواهد شد كه گروه خودروسازی سایپا در قبال قطعات غیر استاندارد و متفرقه هیچگونه تعهدی را نخواهد پذیرفت .

همچنین در این اطلاعیه آمده است قطعات مورد تایید شركت سایپا یدك دارای ضمانت این شركت می باشد.

خریداران می توانند به منظور اطمینان از اصل بودن قطعه، شماره درج شده زیر لایه اسکرچ که بر روی لیبل بسته بندی قطعات درج شده است را به شماره 50001813 ارسال نمایند. به محض ارسال این شماره 16 رقمی، سیستم مکانیزه در اسرع وقت نسبت به بررسی و تحلیل اطلاعات ارسالی اقدام نموده و پاسخ تایید یا عدم تایید اصالت قطعه خریداری شده به همراه اطلاعات فنی قطعه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. همچنین مشتریان عزیز می توانند با دانلود اپلیکیشن سایپا بر روی تلفن همراه خود، نسبت به اسکن بارکد QR درج شده در زیر لایه اسکرچ اقدام نموده و از اصالت قطعات خریداری شده اطمینان حاصل نمایند.

مشتریان گرامی می توانند در صورت بروز هرگونه مشكل با شماره 096550 مركز امور مشتریان گروه سایپا تماس حاصل و راهنمایی لازم را دریافت نمایند.

کد خبر 97337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha