کد خبر 97339
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
سلام نظامی ترامپ جنجال آفرین شد

پرشین خودرو: انتشار ویدیویی در تلویزیون کره شمالی از سلام نظامی ترامپ به یک ژنرال کره شمالی در آمریکا جنجال آفرین شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، انتشار ویدیویی از دیدار «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی و سلام نظامی ترامپ به یکی از ژنرال های ارتش کره شمالی جنجال آفرین شد.

ویدیویی از دیدار ترامپ با رهبر کره شمالی از تلویزیون ملی کره شمالی منتشر شده که طی آن کیم جونگ اون شماری از مسئولان کره شمالی از جمله یک ژنرال ارتش این کشور را به رئیس جمهور آمریکا معرفی می کند که بعد از احترام نظامی ژنرال کره ای به ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هم به ژنرال کره شمالی احترام نظامی می گذارد.

با توجه به انتقادهایی که بعد از دیدار ترامپ با کیم جونگ اون به رئیس جمهور آمریکا وارد شده است «کریس ون هولن» سناتور دموکرات آمریکایی در توییتر خود نوشت: عجیب نیست که کره شمالی از رئیس جمهور ما برای برنامه تبلیغاتی خود استفاده کرده است.

«جان کربی» کارشناس نظامی شبکه سی ان ان هم تأکید کرد با توجه به اینکه این تصاویر از تلویزیون دولتی کره شمالی منتشر شده این به معنای استفاده این کشور از بار تبلیغاتی احترام نظامی ترامپ به ارتش کره شمالی است. وی ضمن انتقاد از اقدام دونالد ترامپ تأکید کرد که رئیس جمهور آمریکا نباید به فرمانده نظامی یک کشور خارجی احترام نظامی بگذارد و او باید به تکان دادن سرش و دست دادن رسمی با این نظامی کره ای اکتفا می کرده است.

کد خبر 97339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha