کد خبر 97361
۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸
توقف پشتیبانی ویندوز ۷ و ۸

پرشین خودرو: شرکت مایکروسافت اعلام کرد که دیگر به سوالات کاربران ویندوز درباره ویندوز‌های ۷، ۸ و ۸.۱ پاسخ نخواهد داد.

شرکت مایکروسافت برای پاسخگویی به سوالات کاربران ویندوز خود، فضایی به نام Forum Questions دارد که کاربران در آنجا سوالات خود را درباره ویندوز به اشتراک می‌گذارند و مایکروسافت به آن‌ها پاسخ می‌دهد. کاربران زیادی در جهان، با وجود معرفی و عرضه ویندوز 10، هنوز از ویندوزهای نسخه قبلی این شرکت یعنی ویندوزهای 7، 8 و 8.1 استفاده می‌کنند و سوالات زیادی درباره آن‌ها دارند.

 

پشتیبانی ویندوز

 

این شرکت در پستی اعلام کرد که کارمندان مایکروسافت دیگر به سوالاتی که در قسمت انجمن پشتیبانی رسمی این شرکت درباره ویندوزهای قدیمی مایکروسافت پرسیده می‌شوند، پاسخ نخواهند داد. این ادعا بدین معنی است که مایکروسافت پشتیبانی ویندوزهای 7 و 8 را متوقف کرده است. گفته می‌شود محصولات قدیمی مایکروسافت از جمله Internet Explorer 10 و Office 2010, 2013 هم شامل این توقف پشتیبانی می‌شوند.

بر اساس خبرهایی که درباره این شرکت منتشر شده‌اند، قسمت‌های Microsoft Band و Zune به طور کامل در بخش پشتیبانی مایکروسافت بسته شده‌اند و دیگر کاربران نمی توانند سوالی در آنجا به اشتراک بگذارند.

گفتنی است؛ مایکروسافت به تازگی آپدیت امنیتی ویندوز 7 را ارائه کرده است و این به معنی پشتیبانی امنیتی از این سیستم عامل نیست.

کد خبر 97361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha