نسخه ویژه DS3 با حال و هوای موتورسواران معرفی شد

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی DS به مناسبت سالگرد جشن کافه موتورسواران لندن، یک نسخه ویژه برمبنای خودروی هاچ بک DS3 آماده کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت خودروسازی DS به مناسبت سالگرد کافه موتورسواران لندن که از سال 1965 میلادی تاکنون برگزار می‌شود، یک نسخه ویژه از DS 3 با حال و هوای کافه موتورسواران لندن و با نام Café Racer آماده کرده است تا هم علاقه مندان به دنیای اتومبیل و همچنین علاقه مندان به موتورسیکلت را شیفته محصول جدید خود کند، هرچند ناگفته نماند که این خودرو به تعداد محدود 150 دستگاه ساخته شده و تنها در بازار انگلستان عرضه خواهد شد که در ادامه جزییات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 



فارغ از طراحی ظاهری منحصربه فرد و همچنین نقش و نگاره‌های مخصوص کافه موتورسواران لندن که بر روی بدنه اتومبیل و همچنین داخل کابین DS3 دیده می‌شود، این خودرو از سوی شرکت سازنده با 3 خصوصیات فنی مختلف عرضه خواهد شد که مدل پایه آن دارای قیمت 21 هزار و 305 پوند بوده و با یک موتور چهار سیلندر 108 اسب بخاری و گیربکس دستی به مشتریان عرضه خواهد شد.

 



نسخه دوم با همان موتور چهار سیلندر 108 اسب بخاری آماده شده است، اما بجای گیربکس دستی از یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک استفاده شده است و همین موضوع باعث شده تا هزینه پرداختی این مدل به چیزی حدود 22 هزار و 825 پوند برسد.

سومین نسخه آماده شده از سوی شرکت خودروسازی DS هم با قیمت 21 هزار و 825 پوند مابین دو خودروی بالا قرار می‌گیرد، اما در مقابل یک موتور قوی‌تر چهار سیلندر با خروجی قدرت 128 اسب بخاری خواهد داشت که به نظر می‌رسد با جعبه دنده 6 سرعته دستی به مشتریان عرضه خواهد شد و همین موضوع باعث شده تا قیمت تمام شده آن 21 هزار و 825 پوند باشد.

 



از دیگر امکانات ویژه این خودرو نیز می‌توان به 4 رنگ منحصربه فرد اختصاصی، روکش‌های چرمی ناپا، پدال‌های آلومینیومی، رینگ‌های جدید 17 اینچی آلیاژی، طراحی منحصربه فرد سقف اتومبیل، نقاشی طرح مخصوص کافه موتورسواران در قسمت‌های مختلف بدنه اتومبیل حتی بجای لوگو شرکت، چراغ‌های جلو زنون، دوربین دید عقب، صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی، امکان برقراری ارتباط گوشی های‌هوشمند اپل با سیستم سرگرمی و... اشاره داشت که برخی از آنان به صورت سفارشی بر روی اتومبیل نصب خواهد شد.

کد خبر 97371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha