تقویت متفاوت تویوتا C-HR توسط ژاپنی‌ها

پرشین خودرو: خودروی کراس اوور تویوتا C-HR از سوی تیونرهای محلی خود، یک بروزرسانی بزرگ ظاهری دریافت کرده است که بدون شک دیدگاه منتقدان این اتومبیل را تغییر خواهد داد.

به گزارش پرشین خودرو، والد اینترنشنال ( Wald International ) معروف به گاومیش سیاه، تیونر ژاپنی الاصل است که به ندرت محصولات خود را به زبان انگلیسی رسانه‌ای می‌کند. آخرین اخبار بدست آمده از سوی این شرکت، گویای این است که والد در آخرین پروژه کاری خود "تویوتا C-HR" را هدف قرار داده و با ارائه یک کیت اختصاصی بدنه، این کراس اوور ژاپنی را تبدیل به یک سرباز زره پوش کرده است.هرچند پیش از این چنین کاری با خودروی شاسی بلند "تویوتا پرادو" و یا حتی "لکسوس NX" و دیگر خودروهای شاسی بلند ژاپنی انجام داده است. ولی این بار نوبت به خودروی کراس اوور "تویوتا C-HR" رسیده است.

 


در رابطه با طراحی خودرو چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد، زیرا تیونر ژاپنی "والد اینترنشنال" کراس اوور تویوتا C-HR را به یک شاهکار در دنیای تیونینگ بدنه تبدیل کرده است و همانطور که می‌بینید، طراحی خشن اتومبیل باعث شده تا جذابیت فاصله گرفته از سری محصولات "تویوتا C-HR" به این برند ریز اندام تویوتا در خانواده شاسی بلندهای این شرکت برگردد. در این زمینه می‌توان به چراغ‌های پیشانی تاریک، مجموعه سپر کاملا جدید با اصلاح مجرای ورود هوا، لوگوی آبی رنگ تویوتا، رینگ‌های بزرگ 22 اینچی، چراغ‌های تاریک عقب، اصلاح سپر عقب اتومبیل، شیشه‌های دودی و همچنین به چراغ مه شکن جدید در پایین‌ترین قسمت سپر اشاره داشت که می‌توانید جزییات بیشتر آن را در تصاویر شاهد باشید.

 


متاسفانه برخلاف ظاهر اتومبیل، تیونر مذکور هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با تقویت پیشرانه ارائه نکرده است، پس می‌توان نتیجه گرفت که هیچگونه تغییری بر روی پیشرانه اتومبیل ایجاد نشده است، هرچند نمی‌دانیم که پیشرانه استاندارد اتومبیل از چه نوع و با چه حجمی در زیر کاپوت این پروژه استفاده شده است، ولی می‌توان امیدوار بود که قوی‌ترین گزینه موجود انتخاب شده است تا به راحتی نیاز کاربران خود را برطرف کند.

 

کد خبر 97402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha