کد خبر 97414
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
 هوای ایران گرم می‌شود

پرشین خودرو: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور طی سه روز آینده خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایسنا، احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز به‌ویژه ارتفاعات شرقی آن رشد ابر، رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا (۲۸ خرداد) با نفوذ جریانات شمالی در سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

هوای ایران



مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی سه روز آینده در شمال شرق و شرق کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، گفت: در برخی مناطق به‌ویژه منطقه زابل این وزش باد همراه با گرد و خاک خواهد بود. همچنین طی سه روز آینده به سبب وزش باد شدید، وقوع باد و گرد و خاک همچنین کاهش کیفیت هوا و دید افقی در استان‌های خوزستان، بوشهر و در برخی مناطق ایلام قابل پیش‌بینی است.

به گفته وی امروز (۲۷ خرداد) خلیج فارس و تنگه هرمز و فردا (۲۸ خرداد) مناطق غربی و مرکزی خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج و متراکم خواهد بود.

وظیفه در پایان در مورد شرایط آب و هوایی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا و پس فردا (۲۸ و ۲۹ خرداد) صاف خواهد بود. همچنین در بعد از ظهر این دو روز افزایش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی دو روز آینده ۳۶ و ۲۴ سانتیگراد و ۳۷ و ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

کد خبر 97414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha