موافقت شرکت راه‌آهن با افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی قیمت‌ بلیت

پرشین خودرو: رئیس انجمن حمل و نقل ریلی از افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی قیمت‌ بلیت قطار خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازباشگاه، محمد رجبی رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی  با بیان اینکه تحویل ندادن لوکوموتیو‌ها از سوی راه‌آهن باعث لغو حرکت برخی از قطار‌ها شده است، گفت: متأسفانه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به دلیل هزینه‌های هنگفت تعمیرات از سوی شرکت های سازنده، نتوانسته لوکوموتیو را تأمین کند؛ این امر باعث لغو حرکت قطارهای شرکت های حمل و نقل ریلی طی هفته های اخیر شده است که از این بابت از مردم عذر خواهی می کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از شرکت‌های حمل و نقل ریلی خواستار افزایش قیمت ۳۰ درصدی قیمت بلیت قطار‌ها هستند، گفت: افزایش هزینه‌های نگهداری باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای شرکت‌های حمل ونقل ریلی شده و با توجه به آنکه طی چند سال گذشته، قیمت بلیت قطار‌ها افزایش نداشته است، بنابراین بسیاری از شرکت‌های حمل ونقلی خواستار افزایش قیمت شده‌اند.

شرکت رجا



رجبی تأکید کرد: شرکت راه‌آهن با افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی قیمت‌ها موافقت کرده، اما برخی از شرکت‌ها از جمله رجا همچنان خواستار افزایش ۳۰ درصدی است.

رئیس انجمن حمل و نقل ریلی گفت: شرکت رجا تصمیمی به از رده خارج کردن واگن های بالای 30 سال خود ندارد چرا که معتقد است با تعمیر و نگهداری واگن‌ها می توان آنها را به واگن‌های نو تبدیل کرد.

کد خبر 97425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha