برگزاری گردهمایی ریلی خاورمیانه با حضور 90 شرکت خارجی

پرشین خودرو: شرکت خارجی در بزرگترین گردهمایی صنعت حمل و نقل ریلی خاورمیانه در تهران حاضر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، با حضور 250 شرکت داخلی و خارجی از 29 خردادماه جاری به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا خواهد شد.
در شرایطی که برخی روابط غیر عادی تجاری بر کشورمان تحمیل شده است شاهد حضور معنادار شرکت های خارجی فعال در بزرگترین گردهمایی صنعت حمل و نقل ریلی خاورمیانه و در تهران هستیم.
پیش بینی می شود که در ششمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، شاهد تعامل سازنده بین شرکت‌های داخلی و خارجی، و زمینه‌سازی برای انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای ریلی رد آینده نزدیک برای کشور باشیم.
توکاریل، یکی از شرکت های حاضر در این ششمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی کشور است و مقداد عسگری مدیر روابط عمومی این شرکت، ایجاد تعامل بیشتر در شرایط جدید اقتصادی را از مهم‌ترین اهداف سازمانی برای حضور در این نمایشگاه اعلام کرد.
به گفته وی، شرکت توکاریل در یکی از بزرگترین غرفه‌های سالن 12 تصمیم دارد تا ضمن معرفی جدیدترین دستاوردها و برنامه های این شرکت داخلی و فعال در حوزه ریلی کشور؛ از نزدیک نسبت به عرضه توانمندی های خود برای بازار داخلی و خارجی اقدام کند.
عسگری اظهار امیدواری کرد که شرکت های ایرانی با حضور فعالانه خود در نمایشگاه های مرتبط با فعالیت های تولیدی و تجاری خود در سالی که مزین به "حمایت از کالای ایرانی" است گام های استواری در راستای سربلندی و اقتدار اقتصادی میهن عزیزمان بردارند.

براساس این گزارش، در ششمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون شهری، برون شهری و بخش باری، انواع واگن ها، واگن های نیرو محرکه، واگن مولد، واگن مانوری، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن های اتوبوسی، واگن های باری، شرکت های حمل و نقل ریلی، شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، خدمات تعمیر و نگهداری و خدمات بیمه ای، ارائه و در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
یادآور می شود که آلمان، چین، ترکیه، روسیه، سوئد، سوییس، چک، فرانسه، هند، ایتالیا، بلژیک، اسپانیا، لتونی، اوکراین، تایوان و جمهوری چک کشورهائی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند و در کنار شرکت های داخلی نوین ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات حوزه حمل و نقل ریلی را ارائه می کنند.

کد خبر 97434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha