کد خبر 97502
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۶
«رنو» در حال تست «کپچر» کوپه! + تصویر

پرشین خودرو: باتوجه به اخبار منتشر شده در رسانه‌های بین المللی، شرکت خودروسازی رنو که در ایران با نمایندگی نگین خودرو حضور رسمی دارد، به دنبال راه اندازی یک نسخه اسپرت کوپه از کراس اوور رنو کپچر است.

به گزارش پرشین خودرو، تب اتومبیل‌های اسپرت کوپه حتی خودروسازان فرانسوی را تحت تاثیر قرار داده است و گفته می‌شود که شرکت خودروسازی رنو به دنبال راه اندازی یک نسخه اسپرت کوپه از "رنو کپچر" است و این احتمال وجود دارد که شرکت خودروسازی رنو آن را به عنوان یک عضو جدید از خانواده محصولات اسپرت خود یعنی RS معرفی کند.

این موضوع زمانی مطرح شد که رسانه فرانسوی Auto Plus با انتشار تصاویر جاسوسی، طراحی و ساخت یک نسخه اسپرت کوپه از خودروی کراس اوور "رنو کپچر" را اعلام کرد و سپس به ارائه اطلاعاتی در رابطه با آن پرداخته است، هرچند این اطلاعات از سوی شرکت سازنده تایید نشده و به عنوان "شایعه" طبقه بندی می‌شود، ولی عموم این شایعات بعد از معرفی رسمی اتومبیل درست از آب در می‌آید و به همین منظور در پرشین خودرو اشاره کوتاهی به آنان خواهیم داشت.

 



طبق ادعای منابع خبری، رنو کپچر کوپه برمبنای پلتفرم جدید CMF-B ساخته شده است که در پایان سال جاری نسخه جدید "رنو کلیو" هم براساس آن ساخته خواهد شد. نسخه کوپه رنو کپچر در سال 2019 ساخته می‌شود و از سال 2020 میلادی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت، هرچند ما از این بابت مطمئن هستیم که شرکت خودروسازی رنو در حال ساخت یک کراس اوور اسپرت کوپه است.

این احتمال وجود دارد که نسخه "کوپه" رنو کپچر با طول 4.3 متری ساخته شده باشد که از این بابت میان رنو کپچر استاندارد و همچنین خودروی رنو کاجار قرار می‌گیرد. علاوه بر این، پیشرانه 1.5 لیتری دیزلی و همچنین پیشرانه بنزینی 1.3 لیتری گزینه‌های احتمالی این اتومبیل خواهد بود، هرچند نسخه‌های اسپرت "RS" یک موتور 1.8 لیتری با خروجی قدرت بیش از 200 اسب بخاری دریافت می‌کنند و این احتمال وجود دارد که شرکت خودروسازی رنو از این موتور بر روی رنو کپچر کوپه استفاده کند، هرچند بار دیگر لازم به ذکر است که این اطلاعات شایعه بوده و برای تایید آنان باید تا معرفی رسمی خودرو از سوی شرکت سازنده صبر کنیم.

کد خبر 97502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha