کد خبر 97531
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
برلیانس تاکسی تحویل مشتریان شد

پرشین خودرو: بارگیری اولین خودروهای مشتریان مطابق نوبت فاکتور و بر اساس هماهنگی، انجام شده و به شهرهای مختلف کشور ارسال شده تا شاهد تغییر جدیدی در حوزه ناوگان حمل و تقل عمومی کشور باشیم.

به گزارش پرشین خودرو, حسین کاظمی طرقی با اشاره به قیمت مناسب خودرو، امکانات رفاهی و ایمنی راننده و سرنشینان و کیفیت بالای خودرو گفت: بهره گیری موتور از استاندارد یورو 5 و گستردگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور، مصرف سوخت بسیار کم خودرو و برنامه تولید متناسب با درخواست های خرید سازمان های تاکسیرانی کشور از عوامل انتخاب خودرو برلیانس تاکسی H230 در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی کشور بوده است.
مدیر فروش سازمانی و لیزینگ گروه سایپا گفت: پیرو توافقنامه فی مابین سایپا و اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور پس از مراجعه هریک از متقاضیان خرید خودروهای برلیانس تاکسی در حوزه توسعه و یا حوزه طرح جایگزینی فرسوده به سازمان های تاکسیرانی شهر خود و ثبت اطلاعات در سامانه اتحادیه امکان ثبت نام خودروی برلیانس تاکسی از طریق نمایندگی های فروش گروه سایپا فراهم می شود.
کاظمی طرقی گفت: به کارگیری خودروی برلیانس تاکسی H230 در حمل و نقل عمومی مزایای همچون تغییر در مبلمان شهری، کاهش آلودگی هوا به واسطه جایگزینی خودروهای تاکسی فرسوده و همچنین بهره مندی خودرو از موتور با سطح آلایندگی یورو5 و افزایش رضایتمندی مسافران در حوزه حمل و نقل عمومی را دارا است.
وی در خصوص شرایط فروش تاکسی برلیانس گفت: مبلغ 28میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت 48ماهه با متوسط نرخ تسهیلات 16درصد با شرایط بسیار مناسبی برای خودروهای تاکسی فراهم شده است.
گفتنی است از دیگر محاسن برلیانس تاکسی برخورداری از امکاناتی چون ترمز ABS+EBD، فرمان برقی ، دوکیسه هوا، کامپیوتر سفری و صندوق عقب جادار با حجم 500 لیتر مکعب می باشد.

کد خبر 97531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha