کد خبر 97538
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹
رژیم غذایی کریستیانو رونالدو

پرشین خودرو: کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم رئال مادرید و تیم ملی پرتغال، بدون شک یکی از بهترین بازیکنان فوتبال حال حاضر و تاریخ جهان فوتبال است. اگر میخواهید با رژیم غذایی این ستاره فوتبال آشنا شوید، این مطلب را بخوانید.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روزیاتو، کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم رئال مادرید و تیم ملی پرتغال، بدون شک یکی از بهترین بازیکنان فوتبال حال حاضر و تاریخ جهان فوتبال است. او تاکنون ۵ قهرمانی لیگ قهرمانان را کسب کرده و در بردن جام قهرمانی ملت های اروپا در سال ۲۰۱۶ بیشترین سهم را در میان بازیگران تیم ملی کشورش داشت.

این بازیگر بی نقص در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز حضور داشته و با تیم ملی ایران، مراکش و اسپانیا روبرو خواهد شد. البته وی در اولین بازی مقابل تیم اسپانیا بازی کرده و یک تنه مقابل این تیم قدرتمند ایستاده و با ۳ گل خود توانست تیمش را از شکست نجات دهد.

در حالی که چند روز از این مسابقه گذشته، تمامی رسانه های فوتبالی جهان بار دیگر به تمجید از این اعجوبه پرتغالی پرداخته و از درخشش دوباره او در جام جهانی با این هت تریک دیدنی صحبت می کنند. بدون شک رونالدو یک بازیکن با استعداد و استثنایی است و یکی از آماده ترین و متناسب ترین فیزیک ها را در بین ورزشکاران کنونی جهان دارد. وی برای این که بتواند برتری خود بر حریفان را حفظ کند باید در هنگام تمرین کاملاً باانگیزه بوده و از همه مهم تر رژیم غذایی سالم و بسیار پرانرژی داشته باشد. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با هر آنچه که کریستیانو رونالدو در وعده های غذایی روزانه خود می خورد و می نوشد آشنا کنیم.

 

رژیم غذایی کریستیانو رونالدو

 

صبحانه کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو اگر چه یک ورزشکار کلاس جهانی است اما خود را از خوردن غذاهای خوب و خوشمزه محروم نمی کند. با توجه به تصاویری که وی از غذا خوردن خود در صفحه شخصی اینستاگرامش قرار داده می توان گفت که وی از طرفداران صبحانه های پرملات شامل شیرینی جات، برش های گوشت آماده، پنیرهای اروپایی و میوه تازه است که در نهایت با یک مخلوط شیر و قهوه و البته یک آب میوه خوشمزه پایین خواهند رفت.

از آن جایی که وی یک پرتغالی و به خصوص از منطقه مادیرا است، کریستیانو رونالدو علاقه زیادی به میوه و آبمیوه دارد. از میوه های مورد علاقه او می توان به هلو و سیب و همچنین آب آناناس اشاره کرد و گفته می شود که وی علاقه زیادی به قهوه دارد.

 

رژیم غذایی کریستیانو رونالدو

 

کریستیانو رونالدو به ماهی علاقه زیادی داشته و ماهی بریم کله طلایی، شمشیر ماهی و ماهی خاردار از ماهی هایی هستند که وی همواره برای ناهار انتخاب می کنند. وی آن چنان به ماهی علاقه دارد که سعی می کند ماهی را همراه با هر وعده غذایی که دارد ترکیب نموده و معمولاً خود این کار را انجام می دهد. رونالدو، برای مثال، ماهی ساردین را به صورت کنسروی به سر سفره برده و با نان تازه می خورد.

از آنجایی که رونالدو بخش قابل توجهی از روز خود را به تمرین سخت می گذراند، روزانه مقادیر زیادی مایعات می نوشد. وی در این باره چنین گفته است:” با نوشیدنی های ورزشی که برای تمرینات و مسابقات به من انرژی می دهند، آب بدنم را حفظ می کنم. این نوشیدنی ها ترکیبی از کربوهیدرات هایی که استقامت را بالا می برند بوده و بسیار کمتر از دیگر نوشیدنی های ورزشی در خود قند دارند. همچنین این نوشیدنی ها حاوی الکترولیت هایی هستند که در هیدراته ماندن بدن و تامین ویتامین بی ۱۲ که با خستگی مقابله می کند بسیار موثرند.

رونالدو گفته که وی غذاهای کاملی مانند میوه تازه، سبزیجات، غلات کامل و پروتئین را در مقادیر زیاد مصرف می کند. وی در عکسی که در صفحه اینستاگرام خود قرار داده ترکیبی شلوغ از این مواد غذایی را یک جا در یک ظرف غذا ریخته که در آن مقادیر قابل توجهی تخم مرغ آب پز، ماهی تن و گوجه فرنگی دیده می شود. اگر چه رونالدو علاقه زیادی به ماهی دارد اما این بدان معنا نیست که وی استیک را کنار گذاشته است. در واقع وقتی در رستوران غذا می خورد، معمولاً استیک و سالاد سفارش می دهد.

علیرغم مهارت های او در دنیای فوتبال و آمادگی جسمانی بی نظیری که دارد، کریستیانو رونالدو نیز مانند بقیه ما انسان بوده و تنها به خوردن غذاهای سالم اکتفا نمی کند. در این تصویر می توان او را در حال گاز زدن یک تکه شکلات دید. او همچنین به خوردن کیک مخصوصاً کیک تولد خودش علاقه دارد.

 

رژیم غذایی کریستیانو رونالدورررر

 

غذای محبوب او بدون شک «Bacalhau à Brás» است که معمولاً به عنوان شام می خورد. این غذا از تکه های نازک ماهی کود نمک زده، پیاز و سیب زمینی سرخ شده بسیار کوچک تشکیل شده است. این غذا همراه با مقداری نیمرو سرو شده و با جعفری و زیتون تزیین می شود.

از آنجایی که رونالدو بخش زیادی از سال را در اسپانیا می گذراند از نوشیدنی های مخصوص اسپانیایی استفاده می کند اما بارها گفته که از خوردن نوشیدنی های الکلی خودداری کرده و ترجیح می دهد به سمت نوشیدنی های طبیعی برود.

کد خبر 97538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha