همکاری «سگولا» و «کرمان خودرو» برای تولید خودروی برقی

پرشین خودرو: مارچلو موداتی از مدیران شرکت سگولای ایتالیا در اولین فروم بین المللی آینده صنعت خودرو، از همکاری این شرکت و کرمان خودرو برای تولید خودروی برقی خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو این مدیر ارشد شرکت سگولا، ورود به حوزه تولید خودروهای برقی را یک ضرورت اجتناب ناپذیر خواند و افزود: تغییرات در خودرو و حمل و نقل در آینده ای نه چندان رخ خواهد داد و این تغییر حتمی است.

وی ادامه داد: شرکت های بزرگی همانند رنو، نیسان و بی وای دی سال هاست که در زمینه خودروهای برقی فعالیت می کنند و حالا ما در ایرانیم که برای این تغییر به صنعت خودروی کشور شما کمک کنیم.

موداتی افزود: ما یک شرکت خصوصی هستیم که در فرانسه کار را استارت زدیم اما امروز در سراسر جهان از جمله ایران دفاتر خود را تاسیس کرده ایم.

وی گفت: ما می خواهیم معنای جدیدی در صنعت خودرو داشته باشیم و در این اتفاق دانشگاه ها نیز نقش موثری خواهند داشت.چینی ها قادر هستند در زمینه خودروهای برقی فعالیت زیادی انجام دهند و شک نکنید آینده خودروهای برقی در دست چین خواهد بود.

مارچلو موداتی ادامه داد: ما در برنامه های خود برای افزایش امنیت از سیگنال استفاده می کنیم که حرکت جدیدی است.ما در ایران هستیم تا دانش و اطلاعات خود را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار دهیم.

موداتی گفت: صنعت خودرو باید برای پاسخ دادن به ناز مشتریان خود راه حل های جدید داشته باشد و ما این راه حل ها را ارائه می کنیم.جاده ها یکی از زیرساخت های مهم در حوزه آرامش مردم در هنگام رانندگی است و ما در این زمینه برای ارتباط جاده ای نیز برنامه و پلن ارائه می دهیم.

وی ادامه داد: وقتی شما خودروی خودران داشته باشید خطر تصادف کم می شود چون سیستم های کانکت ریسک رانندگی را کاهش می دهد.در خودروهای کانکتینگ و خودران سهم جاده در تصادفات بسیار کاهش می یابد.تولید کنندگان خودرو باید روی کیفیت بدنه ایربگ و سنسورهای خود کار کنند.

موراتی در پایان تصریح کرد: بازار ایران دارای عمر متوسط بالایی هست و ما باید از تصادفات جاده ای جلوگیری کنیم.
ما تنها نمی توانیم از پلیس برای کاهش تصادف بهره ببریم و باید از سیستم های کانکتینگ و خودران نیز به ذین منظور استفاده کرد.

کد خبر 97561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha