همکاری مناسب سازمان بنادر در عملیات نجات دریایی

پرشین خودرو: فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: سازمان بنادر در بحث پایش هوایی در عملیات های جستجو و نجات دریایی در منطقه خلیج فارس و دریایی عمان همکاری های خوبی داشته است.

به گزارش  پرشین خودرو  به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، ناخدا یکم امیر محمدی در دیدار با مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، افزود: در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک، تاکنون با سازمان بنادر در بحث پایش هوایی عملیات های  نجات دریایی در منطقه خلیج فارس و دریایی عمان همکاری های خوبی داشته و داریم.

وی اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش در بحث اسکورت کشتی های تجاری در خلیج عدن برای مقابله با پدیده دزدی دریایی حضور موثری داشته است. در حال حاضر۴ یگان در کریدورهای دریانوردی مستقر هستند و این ایستگاه مورد پذیرش سازمان جهانی دریانوردی (IMO) نیز قرار گرفته است.

 

سازمان بنادر


ناخدایکم محمدی خاطرنشان کرد: تاکنون به بیش از ۴هزار و ۷۰۰ کشتی خدمات رسانی صورت گرفته که ۹۰۰ مورد مربوط به عملیات نجات  و مقابله با پدیده دزدی دریایی در خلیج عدن بوده است.

نداجا بازوی کمکی سازمان بنادر در جستجو و نجات دریایی است
 

سازمان بنادر

 

اله مراد عفیفی پور؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در دیدار با فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: نداجا بازوی کمکی سازمان بنادر در عملیات های  نجات و جستجو و امنیت دریانوردی توصیف کرد.



وی در ادامه از همکاری های مشترک سازمان بنادر به عنوان مرجع دریایی کشور با سایر ارگان های دریایی صحبت کرد و اظهار داشت: ارتباط ما با نیروی دریایی ارتش، ارتباطی دوسویه به همراه تعامل سازنده بوده است و امیدواریم این روابط را مستحکم تر از گذشته کنیم.

کد خبر 97623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha