خودرو را با قیمت های مصوب بفروشید!

پرشین خودرو: معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در بخشنامه مهمی بر لزوم رعایت كامل قیمت های فروش مصوب محصولات این گروه توسط نمایندگان در سراسر كشور تاكید كرد.

به گزارش پرشین خودرو، گروه خودروسازی سایپا در راستای حمایت از حقوق مشتریان و جهت ایفای نقش موثر در كنترل التهاب قیمتی حاكم بر بازار خودرو، شبكه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش سایپا در سراسر كشور را ملزم كرد كه در این برهه حساس بازار، ضمن رعایت كامل آیین نامه اجرایی حمایت از حقوق مصرف كنندگان، بر رعایت كامل قیمت های مصوب محصولات سایپا توسط تمام پرسنل و اركان فروش نمایندگی ها نظارت كامل داشته باشند.

 

قیمت محصولات سایپا

در این بخشنامه تاكید شده است كه یكایك كاركنان فروش نمایندگی ها تمامی محصولات سایپا را فقط براساس قیمت های اعلام شده از سوی شركت سایپا به فروش برسانند و بدیهی است كه در صورت مشاهده هرگونه اقدام به فروش مغایر با قیمت های مصوب، مطابق آیین نامه انضباطی شركت سایپا اقدام خواهد شد.

همچنین در ادامه این بخشنامه آمده است؛ در صورت وصول هرگونه گزارش از نهادهای نظارتی مبنی بر اخذ وجوه اضافی از مشتریان ( هرگونه وجه مازاد بر قیمت رسمی خودروها )، ضمن اقدام جدی مطابق دستورالعمل های گروه خودروسازی سایپا، صاحب امتیاز نمایندگی در مراجع نظارتی و قضایی پاسخگو خواهد بود.

 



علاوه بر این در این بخشنامه اظهار امیدواری شده است كه نمایندگان بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با رعایت موازین شركتی و قانونی، نقش موثر و مفیدی در ایجاد آرامش و انضباط در بازار خودروی كشور ایفا كنند.

مركز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا با شماره تلفن 096550 آماده دریافت هرگونه گزارش و ارائه راهنمایی های لازم است.

کد خبر 97633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha