رکوردشکنی تازه هوندا سیویک تایپ R در بلژیک

پرشین خودرو: خودروی هاچ بک اسپرت هوندا سیویک تایپ R در جدیدترین تلاش‌های خود برای ثبت یک رکورد جدید، توانست در پیست اسپا- فرانکورشان کشور بلژیک موفق ظاهر شود.

به گزارش پرشین خودرو، از زمان معرفی اتومبیل هاچ بک اسپرت "هوندا سیویک تایپ R"، شرکت خودروسازی هوندا به طور مداوم در حال تلاش برای ثبت رکوردهای جدید در پیست‌های مختلف اتومبیلرانی است.

 



رکوردشکنی هوندا سیویک تایپ R

هوندا سیویک تایپ R تاکنون موفق به ثبت رکورد سریع‌ترین خودروی هاچ بک اسپرت محور جلو محرک در پیست‌های مختلف اروپایی از جمله "نوربرگ رینگ" آلمان، پیست "سیلورستون" انگلستان، پیست "نوربرت میچلیز" ایتالیا، پیست "Autódromo do Estoril" پرتغال، پیست "هونگارورینگ" مجارستان و یا حتی پیش از این موفق به ثبت رکورد خود در پیست "اسپا- فرانکورشان" بلژیک شده است، اما دوباره این خودروساز ژاپنی به پیست "اسپا- فرانکورشان" بلژیک رفته تا رکورد خود را بهبود ببخشد و در انجام این کار موفق ظاهر شده است.

 



رکورد قبلی هوندا سیویک تایپ R در پیست "اسپا- فرانکورشان" کشور بلژیک، معادل 2 دقیقه و 56 ثانیه و 91 صدم ثانیه بوده است که حالا در جدیدترین تلاش‌های کمپانی خودروسازی هوندا، این رکورد به عدد 2 دقیقه و 53 ثانیه و 72 صدم ثانیه کاهش پیدا کرده است تا فقط هوندا سیویک تایپ R باشد که می‌تواند رکود خود را در بین خودروهای هاچ بک اسپرت محور جلو محرک جابجا کند.

 



برای ثبت این رکورد، هوندا سیویک تایپ R نیروی خود را از موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر دریافت می‌کند که خروجی قدرت آن برابر با 315 اسب بخار بوده و می‌تواند خروجی گشتاور 400 نیوتن متری داشته باشد که با هدایت این نیرو توسط یک جعبه دنده 6 سرعته دستی، می‌توان به حداقل شتاب 5.7 ثانیه و همچنین سقف سرعت 270 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد.

کد خبر 97646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha