کد خبر 97709
۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
رنو کوئید با تغییرات و آرایشی جدید+تصویر

پرشین خودرو: یک نسخه استتاری از رنو کوئید با تغییراتی ظریف و زیرکانه د دیده شده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از "موتور1"، رنو کوئید از سال 2015 به بازار آمد و به عنوان یک مدل اجرائی در هاچ‌بک‌های سطح پایه خود را اثبات کرد. رنو از ابتدا این خودرو را در مدل‌های خاص و مختلف به شکلی تهاجمی و خشن ارائه کرده و تلاش دارد این ویژگی را در نسل‌های آینده کوئید حفظ کند.

اینک کوئید با تغییرات و آرایشی جدید در خارج -از هند به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای این خودرو- دیده شده و پوشش‌های استتاری آن حکایت از سوپرایز اندک رنو برای خریداران دارد.



رنو کویید

 

در این رنو کوئید خاص شاهد تغییر طراحی ظریفی هستیم که در پشت لایه‌های استتاری مخفی شده‌اند. در این خودرو سپرهای جلو و عقب و سپرهای جانبی تغییر کرده است و بقیه بدنه خودرو مانند مدل‌های کنونی باقی مانده است. این رنوی کوچک هنوز هم از رینگ‌های لاستیک کوچک استفاده می‌کند.



این خودرو یک مدل شهری نه چندان قدرتمند است و رنو به همین دلیل از یک موتور زیر یک لیتر با توان اندک برای آن بهره می‌برد.

رنو

این خودرو بر پایه پلتفرم CMF-A رنو-نیسان ساخته شده و به همین دلیل باعث می‌شود بیشترین فضای کابین و محفظه بار را به مشتریان ارائه کند.

در این تصویر جزئیات اگزوز و بخش‌هایی از انتهای خودرو مشخص نیستند. لوگوی رنو نیز در نمای روبه‌رویی خودرو کاملا مخفی مانده و معلوم نیست که پورت شارژ الکتریکی در مدل‌های جدید وجود دارد یا رنو این خودرو را همچنان با سوخت فسیلی ارائه می‌کند.

رنو

رنو پیشتر اعلام کرده که قصد دارد نسخه‌هایی الکتریکی از کوئید را ارائه دهد که ابتدا در بازار چین و پس از آن در هند به فروش خواهد رسید. اگر تصاویر لو رفته نسخه‌ای از مدل الکتریکی کوئید باشد انتظار داریم نسخه فیس لیفت شده در نیمه اول سال 2019 وارد بازار شود.

کد خبر 97709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha