کد خبر 97711
۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
بررسی ادعای مردمی مالکیت فرودگاه مهرآباد

پرشین خودرو: رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور توضیحاتی را در خصوص حریم های فرودگاهی ارایه داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازمهر، احمد تویسرکانی  مبنی بر اینکه پیشتر از ورود سازمان ثبت به موضوع حریم های فرودگاهی خبر داده بودید اما علاوه بر زمین خواری در محدوده فرودگاه امام خمینی،مشکلات دیگر همچنان پابرجاست؛گفت: نهاد ها اهتمام لازم را برای ثبت انجام ندادند در کاداستر مطرح شد که تمامی مستندات دولت در سازمان ثبت ارایه و ثبت شود.

وی افزود: برخی دستگاه ها اقداماتی انجام دادند ولی رضایت بخش نبوده است. نامه ای را به معاون اول رییس جمهور نوشتم و ایشان این نامه را ابلاغ کردند. اگر ثبت مالکیت درست انجام شود ، شاهد زمین‌خواری نخواهیم بود.

معاون رئیس قوه قضائیه در خصوص بررسی حریم های فرودگاهی گفت: در حال حاضر نود درصد مالکیت حریم های فرودگاهی ثبت شده است؛بخشی از مشکلات در مورد مهرآباد وجود دارد بخشی هم در رابطه با فرودگاه امام خمینی مشکلاتی وجود دارد چون در واگذاری اراضی دقت لازم انجام نشد.
فرودگاه

وی افزود: اختلافی بین فرودگاه مهرآباد و بعضی افراد و نهادها وجود دارد و در حال حاضر، اکیپی مشترک برای بررسی ادعای مردم و نهادها تشکیل شده است تا پرونده های موجود در دادگاه ها حل شود.




افرادی در گذشته اقدام به معاملات به صورت غیر منقول کرده و سند رسمی ندارد، به عنوان مثال فردی اقدام به خرید یک زمین در محله خوش آب و هوا کرده است؛ سازمان ثبت در قبال این معاملات که ثبت رسمی ندارد، اطلاعاتی هم ندارد.

کد خبر 97711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha