کد خبر 97719
۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
برخورد با کلاهبرداران فروش طرح ترافیک

پرشین خودرو: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با انتشار اطلاعیه‌ای از برخورد قضایی با کلاهبرداران فروش طرح ترافیک خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازباشگاه، در پی درج آگهی‌های فروش طرح ترافیک سالانه و شناور در سایت دیوار، با پیگیری حراست شهرداری تهران، دستور قضایی برای حذف آگهی‌های مذکور از این سایت صادر شد.
 

بر اساس این گزارش، پیش از این، عده‌ای سودجو و کلاهبردار با انتشار آگهی در برخی سایت‌های تبلیغاتی، اقدام به فروش طرح ترافیک سالانه و شناور کرده بودند که با پیگیری‌های حراست شهرداری تهران، معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران دستور داد عوامل فروش طرح ترافیک، شناسایی و بازداشت و آگهی‌های مربوطه نیز حذف شوند.



همچنین پیرو این دستور قضایی، حراست شهرداری در نامه‌ای از مدیرعامل «شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان»، متولی سایت دیوار، درخواست کرد نسبت به انسداد آگهی‌های درج شده و جلوگیری از درخواست‌های بعدی، برابر دستور مقام قضایی اقدام کند.

گفتنی است؛ در طرح ترافیک ۹۷، داشتن سهمیه سالانه و مجوز سیار (شناور سابق) از نظر هزینه هیچ امتیازی برای دارندگان آن‌ها ندارد، چرا که دارندگان این مجوز‌ها نیز باید مانند سایر شهروندان نسبت به شارژ حساب خود بر اساس نرخ یکسان اقدام کنند.

طرح ترافیک


همچنین این مجوز‌ها متکی به شماره پلاک خودرو بوده و قبلا باید در سیستم ثبت شده باشند و هرگونه خرید و فروش آن‌ها غیرقانونی و بی‌ارزش است.

در طرح  ترافیک، دیگر مجوز سالانه ورود به محدوده طرح با دریافت مبلغ کلی در ابتدای سال صادر نمی‌شود و متقاضیان باید روزانه نسبت به اخذ مجوز ورود به این محدوده در شهر تهران اقدام کنند.

در شرایط کنونی ۲ طرح محدوده «ترافیک» و «زوج و فرد» در شهر تهران اجرا می‌شود که ورود به محدوده ترافیکی منوط به داشتن مجوز و ورود به محدوده طرح زوج و فرد براساس رقم سمت راست پلاک خودروهاست.

زمان اجرایی روزانه طرح ترافیک ۶:۳۰ تا ۱۹ است، ضمن اینکه روز‌های پنجشنبه نیز طرح‌های ترافیکی (ترافیک و زوج و فرد) اجرا نخواهد شد.
 

کد خبر 97719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha