ارائه خدمات پس از فروش به بنز سواران ادامه می یابد

پرشین خودرو: با توجه به شرایط پیش آمده احتمال تولید خودروی بنز در داخل وجود نخواهد داشت.

غلامرضا رزازی مدیرعامل ستاره ایران نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب گفت: همچنان منتظریم تا ببینیم مذاکرات ایران و اروپا به کجا ختم می شود زیرا بنز به عنوان یک برند اروپایی از نتیجه مذاکرات تاثی خواهد گرفت و سیاست های کلی این خودروساز با شرایط جدید تغییر می کند.

وی ادامه داد: تمام شرکت های خودرویی که سهم خوبی در بازار آمریکا دارند در صورت تحریم این کشور، از بازار ما خارج می شوند و این حتی برای برندهایی که سهمی در این بازار ندارند نیز اتفاق خواهد افتاد مانند پژو که سهمی در بازار آمریکا ندارد اما به بهانه تحریم می خواهد از ایران برود!

مدیرعامل ستاره ایران تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به رخدادها و فضای پیش روی، فکر نمی کنم بحث تولید در داخل دیگر مطرح باشد و تمام تمرکز ما بر روی واردات و تامین خدمات پس از فروش خواهد بود.

رزازی در خصوص ارائه خدمات پس از فروش به بنز سواران و مشکلات پیش روی در صورت تحریم خودرویی خاطرنشان کرد: خدمات پس از فروش برای ما بسیار مهم است زیرا حجم بالایی از خودروهای بنز در ایران تردد کرده و نمی توانیم به این خودروها خدمات ارائه نکنیم از این رو برنامه برای تامین نیازهای این خودروها و ساپورت و پوشش کامل بنز سواران در دستور کار ما قرار دارد.

 

بنز

کد خبر 97741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha