رعایت استانداردهای لازم در وانت های تولیدی زامیاد

پرشین خودرو: مدیر کل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی ایران در نشست با مدیر عامل زامیاد اقدامات این شرکت را منطبق با خواست سازمان استاندارد دانست و گفت: تولید ریچ و پادرا در زامیاد نشان دهنده جهش کیفی این شرکت در عرصه تولید خودروهای تجاری سبک است.

به گزارش پرشین خودرو، پیمان پیرایش در حاشیه بازدید از شرکت زامیاد در گفت و گویی با اشاره به اجرای استانداردهای جدید مربوط به خودرو از دی ماه سال جاری گفت: با توجه به نزدیک شدن به آغاز اجرای استاندارد 85 گانه، شرکت های تولید کننده خودرو همچون زامیاد، پروژه ها و طرح های مختلفی را در حوزه کیفیت آغاز كرده‌اند.

 

وانت پادرا و ریچ


وی اضافه کرد: پروژه راه اندازی خطوط تولید  نمونه های مناسبی از تغییرات زیربنایی شرکت زامیاد به عنوان یکی از خودروسازان قدیمی تجاری کشور است و امیدواریم حرکتی که برای رسیدن به اجرای قوانین و الزامات سازمان استاندارد صورت گرفته است، شتاب بیشتری پیدا کند.

 


مدیر کل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی ایران ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در شرکت زامیاد به منظور دستیابی محصولات تولیدی به استانداردهای لازم گفت: این شرکت با عملکرد مناسب مدیریت ارشد و کارکنان خود با تغییرات عمده بر روی پلتفرم، موتور، مصرف سوخت و استانداردهای آلایندگی محصولات خود توانسته است هم راستا با زمان بندی مشخص شده در سازمان استاندارد، ارتقاء کیفی مناسبی داشته باشد.
وی، آینده شرکت زامیاد را در حوزه خودروهای تجاری کشور روشن تر از گذشته خواند و خاطر نشان کرد: بدون شک این شرکت با تولید وانت های جدید که مطابق با استاندارد های روز صنعت خودرو است، برای جایگزینی وانت نیسان که به لحاظ قیمت و توان حمل بار بدون رقیب است، مشکلی نخواهد داشت.
مدیر کل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی ایران در خاتمه ابراز امیدواری کرد: با اقدامات بهینه ای که زامیاد علاوه بر تنوع سبد محصول و افزایش تولید در حوزه کیفی برداشته است، میزان رضایتمندی از محصولات این شرکت بیش از پیش افزایش یابد.

کد خبر 97773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha