توسعه كسب و كار با افزایش بهره‌وری

پرشین خودرو: مدیرعامل سایپایدك گفت: افزایش بهره‌وری در همه زمینه‌ها به ویژه در نیروی انسانی از طریق بهبود فرآیندها، راه غلبه بر مشكلات و توسعه كسب و كار است.

به گزارش پرشین خودرو، اردشیر امینی در جمع كاركنان سایپایدك، با تاكید بر لزوم درك درست از شرایط توسط كاركنان و تسری آن به سایر افراد، افزود: یكی از مواردی كه می‌تواند به بهبود كسب و كار منجر شود، اولویت دادن به بهره‌وری است تا با گسترش رفتار خوب، به اهداف سازمان برسیم.
مدیرعامل سایپایدك افزود: در حوزه منابع انسانی باید در كنار توجه به كاركنان، نگاه اقتصادی حاكم باشد. این نگاه اقتصادی اگر با افزایش بهره‌وری همراه باشد، می‌توانیم در كنار هم مشكلات را از پیش رو برداریم.
امینی گفت: تشویق مادی و معنوی كاركنان پر تلاش، از وظایف مدیران سازمان است و در مقابل، از كاركنان انتظار داریم منافع سازمان را در راستای منافع خود ببینند و برای توسعه كسب و كار، مشاركت كنند و برای اعتلای نام سایپا و سایپایدك تمام تلاش خود را به كار گیرند.
وی با بیان اینكه آنچه كه موجب می‌شود یك نفر در محیط كار خود نمونه باشد، تعهد و وجدان كاری است؛ گفت: آنچه كه باعث افزایش انگیزه می‌شود، اقناع درونی مبنی بر انجام وظیفه و درست انجام دادن كار است. عمل كردن به وظایفی كه سازمان بر عهده كاركنان گذاشته است، موجب نظم در كارها و به ثمر رسیدن اهداف شركت خواهد شد.
امینی یادآور شد: تلاش كاركنان، تضمین كننده موفقیت سازمان است. همه كاركنان سازمان سرمایه اصلی شركت به حساب می‌آیند؛ لذا باید در شرایطی كه با برخی ناملایمات اقتصادی مواجه هستیم، همه، همراه و همدل، دغدعه‌های سازمان را دغدغه‌های خود بدانیم و با روش های مناسب، اهداف سازمانی را محقق كنیم.

کد خبر 97776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha