طرح فروش روزانه خودرو بازار دلالان را بر هم زد

پرشین خودرو: با اجرایی شدن مراحل مختلف فروش ویژه محصولات ایران خودرو در هفته های اخیر، بازار خودرو درحال خروج از التهاب و بازگشت به شرایط عادی و ثبات است.

به گزارش پرشین خودرو، مصطفی خان كرمی معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: طرح های اخیر فروش ایران خودرو توانسته به خوبی آشفتگی های ایجاد شده در بازار را مدیریت كند و در حال حاضر بازار از شرایط گذشته دور شده و هموطنان می توانند با فراغ بال نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام كنند.

 

فروش ویژه ایران خودرو


وی افزود: در راستای مدیریت تعداد مراجعین به وب سایت فروش ایران خودرو و بهبود ارائه خدمت به متقاضیان خرید خودرو از طریق اینترنت، فروش هر گروه از محصولات در یك روز خاص آغاز شد و به همین صورت ادامه می یابد.


خان كرمی تاكیدكرد: فروش های ویژه ایران خودرو كه هم زمان با عید سعید فطر آغاز شد، با عرضه گسترده در روش های مختلف فروش، امكان تهیه محصولات متنوع این شركت را برای سلایق مختلف مشتریان فراهم كرد كه این امر باعث درهم شكستن بازار كاذب دلالان و واسطه های سودجو شد.

 



معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تاكید كرد: با برنامه ریزی صورت گرفته مشتریان حقیقی نیازی به خرید خودرو از بازار آزاد نخواهند داشت و می توانند با خیالی آسوده از طریق پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو و یا نمایندگی های مجاز ایران خودرو یكی از روش های فروش پیش بینی شده را انتخاب و نیاز خودرویی خود را تامین كنند.

وی یاد آورشد:‌ تمامی قیمت های عرضه شده در روش های فروش ایران خودرو مطابق لیست قیمت این شركت خودروساز بوده و هیچ یک از نمایندگی ها اجازه دریافت وجه اضافه از مشتریان را ندارند. بر همین اساس مشتریان می توانند در صورت مشاهده چنین مواردی، با شماره تلفن 096440 تماس گرفته و موضوع را گزارش كنند.

خان كرمی خاطرنشان کرد: ایران خودرو در راستای انجام تعهدات گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر عرضه محصولات و تامین نیاز مصرف كنندگان حقیقی بازار، مرحله سوم فروش ویژه عید فطر در قالب روش فروش قطعی (با ارائه سود مشاركت در تولید) كه از روز شنبه دوم تیرماه آغاز شدبود ، همچنان ادامه داردو متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و یا نمایندگی های مجاز سراسر کشور نسبت به نام نویسی اقدام كنند.

کد خبر 97870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha