کد خبر 97888
۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹
اهواز داغ‌ ترین شهر ایران

پرشین خودرو: در سه روز آینده در اغلب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی است و در این مدت در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات شرقی البرز، افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در دو روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و خراسان جنوبی همراه با خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد بود‌.

در سه روز آینده در اغلب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی است و در این مدت در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات شرقی البرز افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

در سه روز آینده در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های سمنان، قم، مرکزی، جنوب تهران و بخش‌هایی از اصفهان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و برخی مناطق با گرد و خاک همراه است.

در سه روز آینده در استان‌های خوزستان و بوشهر نیز وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا است.

 

اهواز

 

آسمان تهران در 2 روز آینده صاف پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 37 و 25 درجه خواهد بود.

روز آینده اهواز با بیشینه دمای 50 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود، دمای امروز اهواز 51 درجه است.

همچنین فردا شهرکرد با کمینه دمای 12 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز 1 تیرماه سال جاری 163.7 میلی‌متر ثبت شد، میزان بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 208 میلی‌متر بود، بنابراین بارش سال جاری 21.3 درصد کمتر از سال گذشته است؛ همچنین میانگین بلندمدت بارندگی کشور در بازه زمانی مذکور 221.3 میلی‌متر ثبت شده است که بارش سال جاری 26 درصد کمتر از سال بلندمدت است.

بیشترین میزان بارش در هفته سی و نهم سال زراعی متعلق به منطقه کلیبر در استان آذربایجان شرقی به میزان 33.3 میلی‌متر بوده است.

کاربران همچنین می‌توانند جزئیات بیشتری از خبرنامه هفتگی هواشناسی کشاورزی را از اینجا مشاهده کنند.

کد خبر 97888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha