کد خبر 97908
۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
هشدار مسی درباره تیم ملی فرانسه

پرشین خودرو: کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین پیش‌بینی کرد که تیمش برابر فرانسه بازی بسیار سختی داشته باشد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، به نقل از BBC، تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین با درخشش لیونل مسی توانست نیجریه را شکست دهد و از مرحله گروهی به عنوان تیم دوم صعود کند.

آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی کار سختی پیش رو دارد، چرا که باید برابر تیم پر مهره فرانسه به میدان رود.

لیونل مسی، کاپیتان آلبی سلسته قبل از این دیدار، گفت‌: به خوبی می‌دانم که دیدار بسیار سختی پیش‌رو داریم. همه بازی‌های فرانسه را نگاه کردم. آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند و توان فردی بالای دارند. فرانسه چه در خط دفاعی و چه در وسط و حمله بازیکنان سرشناسی در اختیار دارد. آن‌ها سرعت بالایی دارند.

 

تیم ملی فرانسه

 

او ادامه‌ داد: عثمان دمبله و اومتیتی دو هم تیمی من در بارسلونا در تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه بازی می‌کنند و هر دو بازیکنان بسیار خوبی هستند. برای پیروز شدن برابر فرانسه باید بی‌نقص ظاهر شویم.

کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین در ادامه‌ درباره پیروزی برابر نیجریه، گفت‌: بازی هم سطحی بود. در نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار داشتیم و پیش‌بینی می‌کردم که در نیمه دوم هم شرایط این گونه باشد اما ضربه پنالتی‌ که برای نیجریه کرفته شد همه چیز را تغییر داد. شرایط برای ما سخت شد اما خوشبختانه با بازی گروهی و هجومی که به نمایش گذاشتیم موفق شدیم که گل دوم را به ثمر رسانیم. پیش‌بینی نمی‌کردم که تا این اندازه اذیت شویم.

کد خبر 97908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha