بنادر ایران از همکاران برجسته ما در تولید نقشه‌های الکترونیکی هستند

پرشین خودرو: نماینده اداره هیدروگرافی نروژ گفت: سازمان بنادر و دریانوردی ایران از همکاران برجسته نروژی‌ها در زمینه تولید نقشه‌های الکترونیکی دریایی است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، هانس کریستوفر لاریتزن افزود: چارت‌های ناوبری الکترونیکی نسل جدید اطلاعات هیدروگرافی و ناوبری بوده و جایگزین چارت‌های کاغذی می‌شود.

نماینده اداره هیدروگرافی نروژ، به استاندار S-۱۰۰ در تهیه نقشه‌های دریایی اشاره کرد و از توسعه فعالیت‌های سازمان بین‌المللی هیدروگرافی با این استاندارد خبر داد و گفت: استاندارد S-۱۰۰ مربوط به ژرفاسنجی است و چنانچه این اطلاعات با اطلاعات نقشه های الکترونیکی ترکیب شود، می‌توان از شرایط دریایی منطقه در حال تردد، اطلاعات بهتر و کاربردی تری به دست آورد.

بنادر


وی همچنین از عملیاتی سازی آزمایشی استاندارد S-۱۰۲ در سواحل نروژ خبر داد و آن را به عنوان سیستم هوشمند در هدایت و ناوبری ایمن کشتی بر اساس اطلاعات عمق رادار و اطلاعات جذر و مدی، بسیار کارآمد خواند.
 

نماینده اداره هیدروگرافی نروژ اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی ایران از همکاران برجسته نروژی‌ها در زمینه تولید نقشه‌های الکترونیکی دریایی است.

کد خبر 97940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha