کد خبر 97967
۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
نگاهی به ویژگی و مدل های سانتافه 2019 + تصویر

پرشین خودرو: پس از معرفی رسمی سانتافه‌های جدید در نمایشگاه خودرویی نیویورک، هیوندایی اعلام کرد این خودروها با قیمتی پایه 25500 دلار در آمریکا ارائه خواهند شد.

به گزارش پرشین خودرو، مدل‌های 2019 این خودرو در کشوری مانند آمریکا 500 دلار گرانتر از مدل‌های قدیمی "اسپورت" بوده و زبان طراحی پیشرفته‌تری برخوردارند. این کراس‌اوورهای جدید به سامانه تهویه مطبوع، شیشه‌های برقی حساس به قفل، بهره‌وری سوخت توسعه یافته و سامانه‌های کمکی راننده اشاره کرد.

 

سانتافه
 
سطح پایه سانتافه 2.4 در حالت استاندارد با چراغ‌های خودکار و رینگ های  17 اینچی ارائه می‌شود. این کراس همچنین به سامانه تهویه مطبوع پیشرفته، دوربین‌های دید عقب، صفحه نمایش 7 اینچی با فرمان‌پذیری سامانه صوتی  مجهز است و مجموعه با  اتو اندروید و کارپلی گوگل هماهنگی کامل دارد.

سانتافه
 
در بخش ایمنی، این خودرو به مجموعه "اسمارت سنس" هیوندایی مجهز است که شامل شناسایی نقاط کور و سیستم ممانعت برخورد می‌شود. در این مجموعه سامانه کمکی نگه‌دارنده بین خطوط، تکنولوژی تابش چراغ‌ها با قدرت بالا، سامانه ممانعت برخورد از جلو، سامانه هشدار دهنده حرکت رو به عقب در ترافیک، کنترل کروز و سیسم توقف و حرکت نیز به صورت استاندارد گنجانده شده‌اند.
 
یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر که با گشتاور 241 نیوتن‌متر توانی حدود 185 اسب‌بخار را برای این خودرو ایجاد می‌کند. این موتور با یک گیربکس خودکار 8 سرعته هماهنگی دارد. این گیربکس می‌تواند به صورت اختیاری با سیستم محرک تمام چرخ و البته پرداخت 1700 دلار اضافی ارائه گردد.
 
اما در مدل‌های بالاتر سانتافه SEL حدود 27,600 قیمت داشته در بخش خارجی دارای مه‌شکن، آنتن باله‌ی کوسه‌ای، آینه‌های جانبی مجهز به چراغ‌های چشمک‌زن‌ است. تغییرات داخلی نیز ملایم محسوب می‌شوند. صندلی‌های جلو به سامانه گرمایشی مجهزند و با 8 تنظیم مختلف قابل استفاده هستند. صفحه نمایش 7 اینچی و پشت آمپر دیجیتالی نیز از دیگر ویژگی‌های این مدل سانتافه هستند.
 
در سطح متوسط سانتافه SEL پلاس با یک موتور 2.4 لیتری و قیمت پایه 29,800 دلار ارائه خواهد شد. این مدل دارای ریل‌های سقفی و چرخ‌های 18 اینچی است. سامانه کنترل هوای هوشمند دو ناحیه‌ای، پوشش چرمی برای فرمان، دوربین دید عقب متصل به "هوم‌لینک" از دیگر ویژگی‌های این مدل هستند. خریداران در این مدل با صندلی‌های تاشو در ردیف دوم و سیستم صوتی با کیفیت  با 12 سامانه پخش و ساب‌بوفر روبه‌رو خواهند شد.

سانتافه
 
 
خریدارانی که دنبال مدلی لوکس‌تر هستند می‌توانند با هزینه‌کرد  32,600 دلار برای یک مدل "لیمیتدد" از چراغ‌های LED ، سانروف شیشه‌ای پانورامیک در فضای خارجی خودروی خود لذت ببریند. صندلی‌های برقی خودرو قابلیت تنظیم در 8 حالت مختلف را داشته و روکش چرمی از گزینه‌های دلچسب این خودرو است. موتور 2 لیتری توربوشارژ و 4 سیلندر خودرو با گشتاور 353 نیوتن‌متر 235 اسب‌بخار قدرت دارد و مشتریان با خرج 1600 دلار اضافی می‌توانند از چرخ‌های 19 اینچی و مجموعه‌های دیگر بهره ببرند.

سانتافه
 
 
اما اگر تا این حد از امکانات راضیتان نمی‌کند، سانتافه با مدل 35 هزار و 450 دلاری "آلتیمت"، لوکس‌تر و مرفه‌تر نمود می‌یابد. این مدل به سامانه فرمایشی فرمان ، گرمکن صندلی‌های جاو و عقب، نمایشگر 8 اینچی سامانه اطلاعات و سرگرمی و ناوبری GPS مجهز است. برف‌پاکن‌های مجهز به حسگرهای باران، شارژر تلفن همراه بدون سیم و نمایشگر رنگی هدآپ از دیگر گزینه‌های دیگر این خودرو هستند. این نسخه از سانتافه 2019 به موتور توربوی 2 لیتری مجهز می‌شود.
 
سانتافه
کد خبر 97967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha