انتصابات در سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای

پرشین خودرو: با صدور احكام جداگانه‌ای از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، جهت افزایش بهره‌وری، تغییراتی و انتصاباتی در برخی حوزه‌های مدیریتی این سازمان صورت گرفت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در حاشیه گردهمایی سراسری مدیران كل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، مهندس فرامرز مداح به عنوان عضو هیأت عامل و نماینده تام‌الاختیار رئیس سازمان در امور فناوری اطلاعات و سرمایه‌گذاری و مهندس خداداد مقبلی به عنوان معاون برنامه‌ریزی این سازمان معرفی شدند.

وزارت راه


براساس این گزارش مهندس جواد هدایتی به عنوان سرپرست دفتر مطالعات راهبردی و اقتصاد حمل و نقل، حمیدرضا شهركی ثانوی به عنوان سرپرست دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری، فرهاد صالحیان به عنوان مدیركل دفتر ایمنی و ترافیك و محسن حاجی اسماعیلی به عنوان مدیركل دفتر حمل و نقل مسافر معرفی شدند.

شایان ذكر است احكام صادره برای مدیران یادشده در این گردهمایی توسط مهندس حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تحویل شد و از تلاش‌های مدیران سابق دفاتر مذكور طی دوران تصدی مدیریت در این حوزه‌ها تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 98048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha