اسامی دریافت‌کنندگان ارز دولتی اعلام شد + لیست اسامی

پرشین خودرو: بانک مرکزی ایران بامداد یکشنبه فهرست شرکت هایی را که در چارچوب طرح مدیریت بهینه منابع ارزی کشور، از تاریخ 21 فروردین ماه سال جاری تاکنون ارز رسمی به نرخ 4200 تومان برای واردات کالا دریافت کرده اند، منتشر کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا،  بانک مرکزی ایران بامداد یکشنبه فهرست شرکت هایی را که در چارچوب طرح مدیریت بهینه منابع ارزی کشور، از تاریخ 21 فروردین ماه سال جاری تاکنون ارز رسمی به نرخ 4200 تومان برای واردات کالا دریافت کرده اند، منتشر کرد.

این فهرست شامل نزدیک به یک هزار و 500 شرکت دریافت کننده ارز دولتی است و در آن نام واردکنندگان میوه، حبوبات، چای، برنج، گوشت گوساله و گوسفندی و همچنین لوازم خانگی، تلفن های همراه، لپ تاپ و لوازم تاسیساتی مشاهده می شود.

 

ارز دولتی

 

بر مبنای بیانیه روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی، انتشار این فهرست «با هدف شفاف سازی و دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات و نیز با توجه به تاکید و دستور رییس جمهوری» صورت گرفته است.

بانک مرکزی می افزاید: این گزارش به درخواست وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت) برای کالاهایی که از سوی آن وزارتخانه مشخص شده، تهیه شده است؛ بنابراین در برگیرنده تمام کالاهای تامینِ ارز شده توسط بانک مرکزی نیست.

بیانیه یاد آور می شود: بانک مرکزی علاوه بر تخصیص و تامین ارز کالاهای مندرج در جدول زیر، مقادیر قابل توجهی ارز به مسافران خارج از کشور، دانشجویان، بیماران و نیز خدمات ثبت سفارش شده اختصاص داده که در اینجا به آنها اشاره نشده است.

لیست شرکت های دریافت کننده ارز دولتی

کد خبر 98071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha