کد خبر 98136
۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۴
معرفی پژو 206 صندوقدار V8

پرشین خودرو: پژو 206 صندوقدار V8 از سال 1386 رونمایی و به بازار عرضه شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، پژو ۲۰۶ خودروی در دسته بندی هاچ بک، یکی از خودرو‌های معروف شرکت ایران‌خودرو است. پژو ۲۰۶ در اوایل ورود در ۴ تیپ ۲، ۳، ۵ و ۶ در خط تولید این شرکت بود، اما در سال ۱۳۸۶ از مدل صندوقدار این محصول با نام ۲۰۶ SD که در دسته خودرو‌های سدان قرار می‌گیرد، رونمایی شد که تا کنون در حال عرضه است.

 
این خودرو در مدل v۸ از پیشرانه‌ ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ ۱۵۸۷ سی‌سی با نام TU ۵  که همان پیشرانه ۲۰۶ تیپ ۵ است، بهره می‌برد که قادر به تولید ۱۰۵ اسب بخار دردور ۵۸۰۰ و حداکثر گشتاور تولیدی ۱۴۲ نیوتن متر در دور ۴۰۰۰ است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۶.۶۱ لیتر در هر صد کیلومتر است که در ۱۱.۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن ۱۹۳ کیلومتر در ساعت است.
 
 
پژو 206 صندوقدار
 
 
همانطور که گفته شد ۲۰۶ SD در دسته بندی خودرو‌های سدان قرار دارد، بطوریکه طول آن ۴۱۸۸ عرض آن ۱۶۵۵ و ارتفاع آن ۱۴۵۶ میلیمتر است، در بخش طراحی داخلی هم از همان طراحی ۲۰۶ تیپ ۵  برخوردار است.
 
 
پژو 206 صندوقدار
 
 

از امکانات این خودرو در بخش صندلی‌ها می‌توان به تجهیزاتی همچون صندلی راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم ارتفاع، پشت سری صندلی جلو و عقب با قابلیت تنظیم ارتفاع، صندلی عقب ۲ تکه با قابلیت تاشوندگی اشاره کرد.

در بخش ایمنی هم تجهیزاتی همچون کیسه هوای راننده و سرنشین جلو،  سنسور دنده عقب، ایموبیلایزر، قفل مرکزی با ریموت رادیویی، کمربند‌های ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم کنترل بخار بنزین،  و دیگر امکاناتی نظیر قرمان هیدرولیک، کنترل سیستم صوتی پشت فرمان،  سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم صوتی رادیو پخش CD، تیوتر جلو، بلندگوی در‌های عقب، چراغ مه شکن جلو و عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو، چراغ همراهی تا درب منزل در محیط‌های تاریک،  آینه‌های جانبی برقی، دارای حسگر دماسنج و قاب رنگی، شیشه بالابر برقی در‌های جلو و عقب، دماسنج روی داشبورد اشاره کرد.

 
 
پژو 206 صندوقدار
 
 
در بخش ترمز‌ها و پایداری ۲۰۶ SD از سیستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD و EBA) ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک شونده، ترمز عقب دیسکی استفاده کرده است.
 
پژو 206 صندوقدار
کد خبر 98136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha