کد خبر 98148
۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
موافقت ستاد تنظیم بازار با افزایش قیمت تایر

پرشین خودرو: سخنگوی انجمن صنفی تایرسازان گفت: پس از بررسی‌های سازمان حمایت، درخواست تایرسازان موافقت شد و ستاد تنظیم بازار مجوز افزایش حدود ۹ درصدی قیمت تایر را صادر کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازمیزان، مصطفی تنها  میزان درباره نتیجه درخواست تایرسان برای افزایش قیمت به کجا انجامید، اظهار کرد: پس از بررسی‌های سازمان حمایت، درخواست تایرسازان یرای افزایش قیمت موافقت شد و ستاد تنظیم بازار مجوز افزایش حدود ۹ درصدی قیمت تایر را صادر کرد.

 

بازار لاستیک

سخنگوی انجمن صنفی تایرسازان افزود: این افزایش قیمت ابلاغ شده و در حال طی کردن تشریفات این کار برای اعمال قیمت‌های جدید هستیم.

وی با بیان اینکه افزایش بیش از مصوبه ستاد تنظیم بازار تخلف است، گفت: کارخانه‌های تولیدی باید ابتدا قیمت‌های جدید را به سازمان حمایت اعلام کرده و پس از آن محصولات خود را با قیمت‌های جدید در بازار عرضه کنند.
 

تنها، درباره تامین ارز برای تهیه مواد اولیه خاطرنشان کرد: طبق اولویت بندی جدیدی که صورت گرفته برای تهیه مواد اولیه اصلی می‌توانیم ارز ۴۲۰۰ تومان بگیریم در حالی که پیش از این باید اقلام خود را از ارز حاصل از صادرات تامین می‌کردیم.

سخنگوی انجمن صنفی تایرسازان اظهار کرد: با شرایط به وجود آمده تهیه مواد اولیه نسبت به گذشته راحت‌تر شده است و تولیدکنندگان با مشکلات کمتری روبه رو هستند.

کد خبر 98148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha