نگران آینده‌ی ماشین‌سازی تبریز هستیم

پرشین خودرو: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: نمایندگان تبریز نگران آینده‌ی کارخانه ماشین‌سازی هستند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایسنا، محمد اسماعیل سعیدی  با اشاره به اینکه واگذاری ماشین‌سازی بدون اطلاع نمایندگان تبریز در مجلس انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به نگرانی‌های نمایندگان، به دنبال برگزاری جلسه در دفتر دکتر پزشکیان با حضور نماینده‌ای از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان خصوصی سازی و خریدار کارخانه بودیم که به دلیل حضور نیافتن خریدار کارخانه این جلسه برگزار نشد.

وی ادامه داد: هدف نمایندگان تبریز از برگزاری جلسه، اطلاع از برنامه‌های خریدار برای توسعه و پاسخگویی کارخانه برای نیازهای خاورمیانه است.
 

سعیدی با اشاره به تحصن کارگران ماشین سازی در روزهای اخیر، خاطرنشان کرد: کارگران نیز نسبت به آینده‌شان نگرانی دارند. معتقدم در واگذاری‌ها موضوع «اهلیت» بسایر حائز اهمیت بوده و خریدار باید برای توسعه، تجهیز و نوسازی ماشین‌سازی برنامه داشته باشد.

 

ماشین سازی

 


وی در پاسخ به سئوالی درباره‌ی اینکه چرا نمایندگان مجلس در جریان واگذاری ماشین‌سازی قرار نگرفتند؟ گفت: بنده از این روند واگذاری تعجب کردم. توصیه‌های نمایندگان تنها از سر دلسوزی بوده و پیش از این علی‌رغم مخالفت نمایندگان، کارخانه به فردی که از نظر مالی اهلیت نداشت، واگذار شده بود.

این نماینده تبریز تصریح کرد: قصد نمایندگان رساندن کارخانه به سطحی است که آن اهداف اولیه در بدو تأسیس ماشین سازی برآورده شود؛ اما متأسفانه همراهی نکرده و اتهام هم زدند.

کد خبر 98166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha