ثبت آنلاین تخلفات از طریق دوربین‌های ترافیکی

پرشین خودرو: معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در صورت قطعی برق، دوربین‌های ترافیکی هم خاموش می‌شوند و برای جلوگیری از هرج و مرج عوامل پلیس راهور به صورت فیزیکی در محل حضور دارند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازمیزان، سرهنگ مسعود جبارزاده  درباره قطعی برق و خاموشی چراغ‌های راهنمایی، گفت: تا کنون قطعی برق، مشکل خاصی را برای بحث ترافیک تهران ایجاد نکرده است.
 

وی با اعلام اینکه در صورت قطع برق، دوربین‌های ترافیکی در سطح معابر و بزرگراه‌های منطقه‌ای که دچار قطع برق شده نیز از کار می‌افتند، افزود: ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی که توسط دوربین‌ها انجام می‌شود لحظه‌ای است و به محض قطع برق، ثبت تخلفات متوقف می‌شود. این طور نیست که تخلفی در حافظه دوربین بماند و با قطع برق حافظه دوربین پاک شود.

 

ثبت تخلف


معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ادامه با توصیه یه شهروندان برای رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، گفت: شرکت برق منطقه‌ای تهران قطعی برق مناطق را اعلام می‌کند و با توجه به اینکه چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در زمان قطعی برق از دسترس خارج می‌شوند، بلافاصله ماموران پلیس راهور در محل‌های اعلام شده حاضر می‌شوند تا از هرج و مرج ترافیکی جلوگیری کنند.

جبار زاده در ادامه به رانندگان توصیه کرد حتما قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را بدون، چون و چرا رعایت کنند و در صورت رانندگی در معابری که برق آن قطع شده است نهایت همکاری را با ماموران پلیس راهور حاضر در محل داشته باشند.

کد خبر 98190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha