کد خبر 98235
۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
نارضایتی مردم از بازار آشفته خودرو

پرشین خودرو: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بازار آشفته خودرو و مسائل ثبت سفارشات موجب نارضایتی مردم شده و قبل از اینکه این موضوع تبدیل به بحران شود، باید بازار مرتبط با خودرو آرام شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از تسنیم،  حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 12 تیر) پارلمان در تذکری شفاهی گفت: بازار آشفته خودرو و مسائل ثبت سفارشات موجب نارضایتی مردم شده و قبل از اینکه این موضوع تبدیل به بحران شود، باید بازار مرتبط با خودرو آرام شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین منشأ فسادهای اقتصادی، دخالت‌های به ظاهر خیرخواهانه دولتمردان در بازار ارز است، اظهار داشت: اینکه لیست ارزبگیران دولت اعلام شود، دردی را دوا نمی‌کند، بنابراین به جای شعار، باید دروازه فرصت‌طلبی بسته شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تأکید کرد: درباره ایجاد خسارت و تخریب اموال عمومی توسط نیروی انتظامی در حین اعتراضات، وزارت کشور رسیدگی‌های لازم را انجام دهد و گزارشی در این رابطه به مردم ارائه شود.همچنین درباره مسئله ایجاد شده برای دختران معصوم و بیگناه ایرانشهر، این موضوع تشریح شود که چه اقداماتی صورت گرفته، گویا مشکلات زنان قرار نیست هیچ‌گاه در اولویت برای رفع شدن قرار گیرد و همیشه در اولویت‌های پایین می‌ماند.

 

خودرو

 

زرآبادی همچنین خطاب به وزیر بهداشت، گفت: بسته پیشنهادی جهت کاهش هزینه‌های بهداشت نباید منجر به کاهش خدمات بهداشتی و طرح تحول سلامت شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در شرایط فعلی، تغییر افراد و تغییر نگاه دولت با استفاده از ظرفیت چهره‌های محبوب، به‌ویژه جوانان نشان از تدبیر دولت خواهد بود، خاطرنشان کرد: نکته دیگر اینکه وزیر نیرو به موضوع قطع آب و برق در مناطق مختلف استان قزوین رسیدگی کند، همچنین وزیر جهادکشاورزی به مشکلات مربوط به سرمازدگی باغداران توجه لازم را داشته باشد.

کد خبر 98235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha