ارسال دومین مرحله تجهیزات فنی-آموزشی مدیران خودرو به مراکز فنی حرفه ای

پرشین خودرو: دومین مرحله از ارسال و تجهیز مراکز فنی و حرفه ای کشور با تجهیزات فنی آموزشی تحویلی از سوی مدیران خودرو انجام شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، با حضور مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو و سازمان فنی حرفه ای کشور دومین سری تجهیزات فنی- آموزشی مدیران خودرو برای تجهیز، نصب و استفاده در مراکز فنی حرفه ای کشور تحویل داده شد.

براساس این گزارش، پیرو توافقنامه آموزشی فی مابین شرکت مدیران خودرو و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، مراسم رسمی و با حضور مدیران شرکت خدمات پس از فروش و نمایندگان سازمان فنی و حرفه ای کشور ، نسبت به تجهیز 3 مرکز آموزش فنی و حرفه ای تهران ، کرمان و همدان اقدام شد.

سال گذشته شرکت مدیران خودرو توافق نامه همکاری مشترکی را با هدف بومی سازی خدمات و اشتغال زایی در کشور و همچنین تمرکز زدایی آموزش امضاء کردند که در ادامه این توافق نامه تعداد مراکز تجهیز شده به 8 مرکز افزایش خواهد یافت.

در راستای همین سیاست مراکز تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، ساری، کرمان و همدان به عنوان پایلوت شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای برگزاری دوره های تخصصی خودروهای تحت پوشش این شرکت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

اقلام ارسال شده به این مراکز شامل 4 خودرو کامل بعنوان خودرو آموزشی و 74 قلم فنی به ارزش یک میلیارد تومان است که ابراز امیدواری شده در افزایش سطح آموزش ها و مهارت دانشجویان رشته های مرتبط موثر واقع شود.


تجهیزات فنی

مدیر شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با ذکر اهمیت تداوم آموزش های تخصصی ابراز امیدواری کرد:" با گسترش و فراگیر شدن خدمات خودرو های مدیران خودرو امیدواریم به سطح بالاتری از رضایتمندی در مشتریان دست پیدا کنیم و علاوه بر آن به تربیت نیروی کارآمد و متخصص و اشتغال جوانان اقدام موثری انجام داده باشیم."

در ادامه مسئول بخش آموزشی سازمان فنی حرفه ای تهران با تشکر از اقدامات شرکت مدیران خودرو اثربخشی اقدامات صورت گرفته را در بخش های اشتغال، تربیت تکنسین ماهر و در نهایت سودهی در بخش صنعت مثبت ارزیابی کردند.

همچنین وی وعده داد در مسابقات ملی مهارت که از هفته آتی و از 23 تا 27 مرداد ماه برگزار می‌شود از این تجهیزات استفاده و در ادامه در دوره های تخصصی آموزش مربی و تکنسین فنی بطور متناوب بهره گیری خواهد شد. امید است با بهره برداری از ظرفیت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، سرعت و کیفیت خدمات به نحو چشمگیری افزایش یابد.

کد خبر 98297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha