راه رنگین کمانی، راه طیف سایپا است

پرشین خودرو: مدیرعامل طیف سایپا گفت: ما برای افزایش بهره وری در شرکت طیف برنامه داریم و در ماه های آینده خبرهای خوبی را در این زمینه خواهید شنید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فریبرز ظروفی در حاشیه مراسم جشن خودکفایی شرکت طیف سایپا با اعلام این مطلب گفت: ما الزام داشتیم تا به یک شرکت دانش بنیان تبدیل شویم که این محقق شد اما باید بتوانیم این دانش بنیانی را نگه داریم.
وی ادامه داد: ما مجبور هستیم برای نگه داشتن دانش بنیان بودن شرکت، مرکز تحقیقات و آزمایشگاهی مجهز را برای شرکت ایجاد کرده و در ادامه ما باید نخبگان جوان ایرانی را جذب کنیم.
مدیر عامل طیف سایپا با تقدیر از تمام کارکنان طیف برای اجرایی کردن اهداف اعلام شده شرکت، گفت: در زمان حضور در شرکت ، قرار گذاشتیم تا در 15 تیرماه 97 بتوانیم به بخشی از اهداف اعلام شده برسیم و امروز اعلام می کنم که این مهم محقق شده است.
وی ادامه داد: توسعه بازار، معرفی محصولات غیر خودرویی و بحث خودکفایی را توانستیم در ماههای اخیر به سرانجام برسانیم و امروز اعلام می کنم که طیف سایپا یک شرکت دانش بنیان است.
ظروفی تصریح کرد: ما از کارهای کوچک شروع کردیم و حالا 22 محصول مهم را در سبد خود داریم که در تولید آن به خودکفایی رسیدیم و در ماه های آینده رشد و شکوفایی بیشتری از شرکت طیف شاهد خواهید بود.

 


وی 16 تیرماه 97 را روزی مهم برای کارکنان و مدیران طیف دانست و افزود: ما از ابتدای هفته آینده متدمان ناب خواهد شد یعنی تولید شرکت ناب می شود که این مهم 3 آیتم دارد که شامل تفکر ناب، برنامه ریزی ناب و فروش ناب می شود.
ظروفی تاکید کرد: از دو هفته قبل برنامه استفاده از تولیدات غیر خودرویی را آغاز کردیم و ابتدای این مهم از خراسان رضوی کلید خواهد خورد و ما بنا داریم تا مشهد را به بازاری مناسب برای عرضه تولیدات طیف تبدیل کنیم.
وی افزود: داخلی سازی محصولات خارجی از برنامه های ما بوده و هست و بدین منظور سفارش گذاری ها انجام شده و از یک ماه آینده رنگ سفید پایه آب در شرکت تولید می شود.
مدیر عامل شرکت طیف سایپا در مورد عملکرد این مجموعه گفت: در سه ماهه ابتدایی 97 فروش شرکت 18.9 درصد رشد داشته است و فروش 15.4 میلیارد تومانی را نشان می دهد.
وی افزود: فروش ما 19.8 درصد نسبت به سال قبل رشد پیدا کرده و در فروش غیر خودرویی نیز 56 درصد رشد فروش را تجربه کردیم.
ظروفی در مورد رشد تولید شرکت گفت: در اردیبهشت و خرداد مجموعا 1058 تن تولید داشتیم و 5.3 درصد رشد نسبت به سال گذشته ثبت کردیم.

کد خبر 98334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha