مدیران سیاسی بلای جان سایپا در 16 سال اخیر

پرشین خودرو: مدیرعامل سایپا گفت: روزی که وارد گروه خودروسازی سایپا شدم مجموعه ای را تحویل گرفتم که در 16 سال گذشته در معرض طوفان آدم های سیاسی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محسن جهرودی، با بیان این مطلب و با اشاره به جریان زدگی صنعت خودرو به دلیل انسان های سیاسی تصریح کرد: متاسفانه آدم های سیاسی برای صنعت هزینه های سیاسی زیادی به دنبال داشته و سایپا نیز از این مهم استثنا نبوده است. البته در این میان موضوع "سعید مدنی" کاملا فرق می کند زیرا وی یک فرد از بدنه خودرو بود و فقط تحریم ها مانع کار وی شد.

وی تاکید کرد: در 16 سال گذشته هیچ فکری برای معرفی یک محصول جدید نکرده بودند و ما زمانی را در سایپا داشتیم که روزانه 1200 میلیارد تومان در حساب سایپا وجو داشت اما اتفاقی رخ نداد و هیچ پیشرفتی نکردیم.

جهرودی با اشاره به این مطلب که با راه حل های 20 سال پیش نمی توان صنعت خودرو را اداره کرد، گفت: با نیسان و رنو گفت وگو و تفاهماتی داشتیم اما وقتی دیدم تعلل می کنند ، ستاد تدابیره ویژه را تشکیل دادیم تا تنها به درون نگاه کنیم.

 



وی افزود: ما وارد جنگی اقتصادی شده ایم که گلوله ای در آن شلیک نمی شود اما کاملا جدی است.
امریکایی ها اشتغال را نشانه گرفته اند

مدیر عامل سایپا اظهار داشت: آمریکایی ها اعلام می کنند وارد کردن CBU برای ایران مجاز است اما CKD نمی توانند وارد کنند دلیلش این است که ایشان می خواهند اشتغال را در کشور فلج کنند.

وی ادامه داد: تا روزی که در سایپا هستم نخواهم گذاشت از این بابت آسیبی به کارکنان و هموطنانم وارد شود. ما برای تامین نیازهای خود راه های جایگزین خوبی آماده کرده ایم.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا که در حاشیه مراسم خودکفایی شرکت طیف سایپا سخن می گفت، بیان کرد: روز اول وقتی وارد طیف شدم اعتقاد داشتم که این مجموعه باید رشدی بیش از این داشته باشد و البته برای تحقق این مهم، بیان و تفکر یک مدیر راه گشا خواهد بود و امروز به همگان ثابت شد که نظر بنده در مورد طیف درست بوده است.

وی در پایان و به منظور تقدیر از عملکرد مدیران و کارکنان شرکت طیف سایپا دستور پرداخت اضافه حقوق سالانه و یک ماه حقوق برای کارمندان طیف سایپا را صادر کرد.

کد خبر 98335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha