کد خبر 98349
۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹
مردان بیشتر هلو بخورند!

پرشین خودرو: هلو میوه ای است که همیشه بسیار مصرف می شود ولی از بین مصرف کنندگان هلو توصیه می شود که مردان بیشتر هلو بخورند. این مقاله را بخوانید تا با فواید هلو و اثرات آن برای مردان آشنا شوید.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، مطالعات نشان می‌دهند که دریافت مکمل ۵۰۰ میلی‌گرم ویتامین C، دو بار در روز برای مردانی که مشکلات باروری دارند مفید است.

در آزمایش‌های کلی انجام شده بر روی کیفیت اسپرم، نشان داده شده است که تنها ظرف یک هفته بعد از مصرف مکمل ویتامین C، اثر مثبتی در تعداد اسپرم‌ها، تحرک و طول عمر آنها داشت.

به طوریکه تعداد اسپرم‌های فاقد حرکـت از ۳۷ درصد به ۱۴ درصد کاهش یافت و این میزان بعد از ۴ هفته به ۱۱ درصد رسید و در مقابل، بر تعداد اسپرم‌های آزاد افزوده شد.

مردان


برنامه‌های غذایی که میوه‌های غنی از ویتامین C، مانند هلو، به طور منظم در آنها گنجانده می‌شوند به حفظ سطح ویتامین C در بدن کمک می‌کنند.

مشاهده شده است که مصرف مقادیر زیاد ویتامین C خصوصاً برای افراد سیگاری که در معرض خطر رادیکال‌های آزاد قرار دارند بسیار حائز اهمیت است؛ در این افراد، دریافت روزانه ۲۵۰ میلی‌گرم ویتامین C، از طریق گنجاندن میوه‌هایی مانند هلو در برنامه غذایی، تعداد اسپرم‌ها را به میزان ۲۴ درصد و تحرک آنها را تا ۱۸ درصد افزایش می‌دهد.

کد خبر 98349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha